• Iemand zegt tegen mij dat er al een trailer is van New Moon, dus het 2e deel van Twilight. Maar ik geloof dat niet omdat het 1e deel NET uit is in de bioscoop. En zelfs ook van Eclipse (Dus het 3e deel)
    Kan dit waar zijn? Neeeeee


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik denk het niet.


    It's all for you, my butterfly.

    Hm, dat zou me eigenlijk heel sterk verbazen, moest dat waar zijn :').


    Tanya is de beste.

    ik denk niet hoor

    die acteurs moetn ook rust XD

    maarja je weet maar nooit :P

    Ok , ik denk het niet :X
    Want nu is deel 1 nog héél populair dus denk ik dat ze nog ff gaan wachten (Ik dacht dat ze in 2009 zouden beginnen filmen :X)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Neeh ik denk het niet. In de film Batman, met die joker die dood is, die film kwam pas een half jaar na zijn dood uit. Dus als de film klaar is, moeten ze ook nog lang montage gaan doen enzo. In die tijd kunnen ze misschien een kwart van het volgende deel maken. Nooit twee films.


    Your make-up is terrible

    Er is nog geen officiele trailer, maar ze zijn wel al begonnen aan het filmen van de New Moon & Eclipse. Ja, ze filmen twee films tegelijk. Dat doen ze, omdat de personages 'The Cullens' en vooral Edward 17 jaar is en dat blijft hij ook in de film. Maar Robert (Edward in de film) word in het echt natuurlijk wel ouder, dus dan moeten ze optijd beginnen met filmen, om Edward wel 17 uit te laten zien. Vage uitleg i know XD Ik hoop dat je het een beetje snapt :']


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Er is nog geen officiele trailer, maar ze zijn wel al begonnen aan het filmen van de New Moon & Eclipse. Ja, ze filmen twee films tegelijk. Dat doen ze, omdat de personages 'The Cullens' en vooral Edward 17 jaar is en dat blijft hij ook in de film. Maar Robert (Edward in de film) word in het echt natuurlijk wel ouder, dus dan moeten ze optijd beginnen met filmen, om Edward wel 17 uit te laten zien. Vage uitleg i know XD Ik hoop dat je het een beetje snapt :']
    Hm ja daar had ik ook nog niet aan gedacht.


    I live for the applause, you will die for it.

    Echt niet, ze zijn net begonnen met het filmen van New Moon ... dus kan der onmogelijk al een trailer van zijn.


    Groezrock was AWESOME! <3

    Nee, de contracten liggen nog niet allemaal vast voor de tweede film. ^^

    lijkt me moeilijk als ze nog niks op film hebben..en nog niet alle castleden hebben..etc etc..

    Vervolg Twilight Trailer 1: http://www.youtube.com/watch?v=Tohg8IvLQmQ
    Vervolg Twilight Trailer 2: http://www.youtube.com/watch?v=xTvJSJ5IxSg

    Dat zijn fanmade-trailers of teasers, teasers dus hoe ze denken dat het eruit gaat zien. En er is er ook al 1 van Breaking Dawn x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Die trailers zijn fanmade dingen.
    Ze zijn nog geeneens begonnen met filmen enzo.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    ik hoop egt dat de Familie cullens, De zelfde personage's blijven als nu ^^ wnt ik vind ze nu gaaf :D


    I solemny swear i am up to no good

    Hij is er eigenlijk wel al hoowr :P
    http://web-pedia.blogspot.com/2008/11/watch-online-new-moon-movie-twilight-2.html


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right