• MSN zegt wat tegen mensjes terwijl ik niks typ :S Het kan niemand anders zijn die mijn WW weet want je kunt niet met zn 2 op één MSN.
    Maar dit gebeurd bij één iemand. Is hier een programma voor? Dat iemand anders kan bepalen wat je zegt ofzo? :S

I live for the applause, you will die for it.

Je kan wel met Twee op 1 msn.(Denk ik.)

RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

dan heb je een virus
    je haalt msn van je computer af. Je gaat naar search en zoekt dan alle bestanden die met photo beginnen. Die verwijder je en dan installeer je msn weer

Je kan wel met Twee op 1 msn.(Denk ik.)
    niet, want dan wordt je afgemeld met reden dat je op iemand anders zijn pc bent ingelogd

MSN stuurt ook de hele tijd in dat gesprek 'Virus alert' ofzo & 'Je computer valt binnen een uur uit'. Maar .. er staat wel 'Virus ATLERT' Verkeerd geschreven dus.. Misschien is het die persoon waar ik mee praat? x:S

WTF DAT VIRUS DING WEET MIJN NAAM O.O
    'NEE SEM'

WTF DAT VIRUS DING WEET MIJN NAAM O.O
    'NEE SEM'

ö omg!

RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

GODNESS dit vind ik eng o.O

Kijk ik zal het even uitleggen wacht voor dat je gaat stressen het bericht komt zo x'D

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Of je hebt een virus maar er bestaat ene programma dat de gene met wie je praat voor jou wat kan zeggen. Dat is niet erg maar het lijkt me heel onlogisch het bij meer mensen gebeurt als het bij één persoon alleen is is dat het geval maar zo niet en het is bij meerdere zal je een virus hebben en zal ik als ik jou was msn eraf gooien er ene virus scan over heen gooien en dan msn opnieuw installeren succes ;)

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Weet je hoe dit programma heet? Dn kan ik even kijk hoe dat eruit ziet. Want bij een gesprek komt er zoiets:
    _____
    NEE SEM
    _____
    Die weet zelfs mijn naam, een virus kan dit niet weten. & Ik zeg wel eens dingen die ik niet wil zeggen.

Ik heb geen idee eigenlijk hoe het heet ze zeiden het Jaap virus. maar ik heb geen idee eigenlijk.

En het programma waar je 'kinderen voor de gek kunt houden' ?
    Zal ff Googlen naar Jaap Virus