• JAAAA wij(kimmy ik en sarah(POEPEHH- MarishaOFZOO- SaartjexxTH))
    vandaag vopor de heleschool en we deden het liedje Zombie van the cranberries (A)



    t was heel leuk want ik ging gitaar spelen en sarha en kimmy gingen zingen!! en we gaan het op youtube zetten:)
    we hebben ook backstage gefilmpt x') maar als hij op youtube staat dan sturen we wel een linkje:D


    als je wil zien dan sturen we je delink zodra hij er op staat (A)
    maar dan moewt je wel een reactie plaatsen hea xD



    xxMarihsa en Kimmsy


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik wil het zeker zien cus I (hartje) Zombie van the Cranberries.

    Oke ik plaats een reactie.
    Maar ik wil als het dan zover is wel een linkje =D

    is goed(a)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Gefeliciteerd dan maar :'3


    I don't need words to feel those lips.

    het was egt zo leuk want we waren fucking hyper!:D:D en en en en en t was leujkkkkk hier zou iik anyway mn berope wel van wille makne!!


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik wil het sien n_n


    We can only learn to love by loving.

    Ik wil het zeker zien ;)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oeh, op zekers wil ik dat filmpje zien! :Y)
    xxx


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    IEEE:D:D:D^^


    we sturen iedeereen wel de link in een privé bericht al hij er op staat:D:D:D


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Stuur maar een link:Y)
    ik heb ook vandaag te horen gekregen dat ik door ben bij de audities van de muziekpodiumavond op school x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Die wil ik ook wel zien n.n


    bla bla bla

    Ja geweldig!
    Dat wil ik zien hoor :P
    xX <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.