• Elke dag vertel je mij
    Hoe veel je van me houdt
    Hoe fijn je leeft in zekerheid
    Hoe jij op mij vertrouwd

    Ik voel me kut, heel erg kut. Ik heb ruzie, met iemand die heel veel voor me betekend, en vooral nu heb ik haar zoveel nodig, net nu laat ze me in de steek...

    Ik raak haar kwijt, en dat is de waarheid..

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Mooi,
    Ik vindt het erg voor je dat je die persoon kwijt aan het raken bent.Al heb ik geen idee over wie het gaat, maar dat zijn mijn zaken ook niet.


    The soul needs autumn.

    Lieve Ivy,

    Maak het goed met haar. Je mag haar niet kwyt raken want ik weet, hoe dierbaar ze voor je is.
    Je mág haar niet kwyt raken! Je zegt zelf al dat ze heel veel voor je betekent.. En dat is de reden waarom je het goed moet maken.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Zoals degene boven mij al zegt, maak het goed met haar. Als je haar echt niet kwijt wil raken, moet je het echt gewoon oplossen. Ruzie's zijn echt slecht voor de vriendschap en het maakt echt veel kapot soms. Laat dat echt niet gebeuren, als je haar niet kwijt wil!


    Tanya is de beste.

    Zoals degene boven mij al zegt, maak het goed met haar. Als je haar echt niet kwijt wil raken, moet je het echt gewoon oplossen. Ruzie's zijn echt slecht voor de vriendschap en het maakt echt veel kapot soms. Laat dat echt niet gebeuren, als je haar niet kwijt wil!

    Diegene boven je. (En nu ook onder je) heeft een naam: Rose xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Zoals degene boven mij al zegt, maak het goed met haar. Als je haar echt niet kwijt wil raken, moet je het echt gewoon oplossen. Ruzie's zijn echt slecht voor de vriendschap en het maakt echt veel kapot soms. Laat dat echt niet gebeuren, als je haar niet kwijt wil!


    Het is alleen mijn eigen schuld,ik ben te hard,. en daar kan ik niets aan doen..Ik zal niet weten wat ik moest doen om haar weer terug te krijgen,.. echt niet.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Diegene boven je. (En nu ook onder je) heeft een naam: Rose xD

    Sorry, Rose! =D


    Tanya is de beste.

    (...)

    Het is alleen mijn eigen schuld,ik ben te hard,. en daar kan ik niets aan doen..Ik zal niet weten wat ik moest doen om haar weer terug te krijgen,.. echt niet.

    Vertel haar wat je dwars zit. Ik weet zeker dat ze het zal begrypen. Zeg dat het je spyt en dit diep in je hart ook meent.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)

    Het is alleen mijn eigen schuld,ik ben te hard,. en daar kan ik niets aan doen..Ik zal niet weten wat ik moest doen om haar weer terug te krijgen,.. echt niet.

    Hm, weetje, ik ben ook vaak hard en héél koppig om toe te geven. Maar je moet echt ingrijpen voor het te laat is. Anders ga je er later nog spijt van krijgen! Probeer gewoon een zo origineel mogelijke manier te vinden om je te verontschuldigen. Doe ik ook altijd... :]


    Tanya is de beste.

    (...)
    Sorry, Rose! =D

    Excuses aanvaard x)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Excuses aanvaard x)

    YES! :'D
    Oke, sorry, back on topic: Ik zou gewoon echt niet te lang treuzelen of je bent haar kwijt en aan hoe je het hier zegt, ben ik er zeker van dat je dat niet wilt.


    Tanya is de beste.

    (...)
    Hm, weetje, ik ben ook vaak hard en héél koppig om toe te geven. Maar je moet echt ingrijpen voor het te laat is. Anders ga je er later nog spijt van krijgen! Probeer gewoon een zo origineel mogelijke manier te vinden om je te verontschuldigen. Doe ik ook altijd... :]

    Het is niet zomaar iets, als ik haar kwijt raak, dan weet ik het echt niet meer..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Het is niet zomaar iets, als ik haar kwijt raak, dan weet ik het echt niet meer..

    Praten, praten en nog eens praten met haar. Dat helpt vast wel...


    Tanya is de beste.

    Je moet het echt goedmaken! Ik heb ook eens erge ruzie gehad met iemand. We hebben 2 jaar lang niet met elkaar gesproken alleen maar omdat ik te koppig was om te gaan praten of om mij te verontschuldigen fzo. Echt je moet met haar gaan praten!! En vriendin kwijt raken is echt niet fjn x[ Vertel haar wat je dwars zit. Praat met haar. Echt vriendinnen vergeven elkaar!!!


    Listen to what we're not saying..

    Doe iets voor haar.Ik weet niet hoe dat je haar kent en vanwaar ofzo, maar maak iets waar alles in staat wat jullie samen hebben meegemaakt.Zeg dat ze echt fantastisch is en dat je haar niet zonder haar kan.Dat je weet dat je fout was.


    The soul needs autumn.