iedereen kan iest goed,
nu moet jezelf is in de spotlite zetten met wat jij goedkan, zeg nooit ik kan niks want iedereen is goed in iets, nu mag je is een groot ego hebben
ik ben goed in luisteren naar mensen
en in fotografie(maar daar moet nog aan gewerkt worden hoor)
-
17 dec 2008 - 21:3817 dec 2008 - 21:39
Ehm. Vind wel dt ik goed kan tekenen.
Ik kan hier niet tegen om 'op te scheppen'I live for the applause, you will die for it.
17 dec 2008 - 21:40Schrijen, tekenen, luisteren, lachen en mensen zelf aan het lachen brengen. En velen beweren dat ik echt een klein wondertje ben - ik weet dat het ego-achtig klinkt. En soms ben ik echt trots op mezelf ^^ !
Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.
17 dec 2008 - 21:40- beelden scheppen in mijn hoofd
- boeken verslindenIf I die young, send me away with the words of a lovesong.
17 dec 2008 - 21:4017 dec 2008 - 21:40ik ben goed in luisteren (zeggen ze toch)
Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]
17 dec 2008 - 21:40Ehm. Vind wel dt ik goed kan tekenen.
Ik kan hier niet tegen om 'op te scheppen'
Tuurlijk niet, je moet ook is kunnen zeggen wat je goed kan , als je dat niet kunt is pas slecht17 dec 2008 - 21:41Schrijen, tekenen, luisteren, lachen en mensen zelf aan het lachen brengen. En velen beweren dat ik echt een klein wondertje ben - ik weet dat het ego-achtig klinkt. En soms ben ik echt trots op mezelf ^^ !
Ik vind het eigelijk niet ego-achtig
ik heb liever dat mensen goed over hunzelf denken dan te zeggen - ik kan niks- dat vind ik zielig langs de eenkant17 dec 2008 - 21:42(...)
Geloof me, ik heb veel zelfvertrouwen
Tuurlijk niet, je moet ook is kunnen zeggen wat je goed kan , als je dat niet kunt is pas slechtI live for the applause, you will die for it.
17 dec 2008 - 21:46tekenen kan ik best wel,, alleen het is niet echt een hobby.. dus ik heb er nooit zin in
zingen vind ik wel leuk,, maar of ik getalenteerd erin ben ?
dus ik kan wel goed tekenen denk ikChoke on the words that were your last goodbye.
17 dec 2008 - 21:48(...)
Ik vind het eigelijk niet ego-achtig
ik heb liever dat mensen goed over hunzelf denken dan te zeggen - ik kan niks- dat vind ik zielig langs de eenkant
Ik know ^^ Ik dat daar ook zo over : )Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.
17 dec 2008 - 21:49uhhmmm..... vervele?
ik heb zere neus geen idee.....Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!
17 dec 2008 - 21:4917 dec 2008 - 21:53uhhmmm..... vervele?
ik heb zere neus geen idee.....
Je kunt altijd wel iets goed,
je moet geen shrik hebben om is over jezelf 'opte scheppen'17 dec 2008 - 21:58lachen, na tekenen, hard praten zonder het door te hebben, enorm gestrest zijn, een beetje zingen(denk ik ik hoor mezelf nooit en mijn broer vond het irri), knuffelen!!!!!!
the garden where an angel lives
17 dec 2008 - 22:00(...)
Je kunt altijd wel iets goed,
je moet geen shrik hebben om is over jezelf 'opte scheppen'
haha mijn ego is groot genoegxD maar ik vind gewoon dat ik niks goed kanxD
ja mensen iriteren en straf krijgexD
nouja zou ik niet echt iets noeme waar je trots op kunt zijnxD helaas ben ik dat welxDFaster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!