ik loop net door de tuin en ik hoor een heel vaag getik like een wekker van een bom fseuwxD dus ik zeg zo tegen mn zus: kom es moet je horen en zij kijkt mij zo aan like whaaaaxD
omg moest ik even melden!!
XXX
Omfg!
Nee maar nu ff serieus
Mijnpapa is weg moeten gan vanz'n werk omdat er daar éch een bom lag. Ikbenécht niet hiermee aan het lachen, cause i tell you the truth.
OMFG ='D Ik denk dat ik dan hysterisch door het huis was gerend wjw x']
jaah idd
DEEL 2
ik rende half gillend door het huis naar boven en me moeder kijkt me egt zo aan van: wtf??!!!
dus ik leg zo uit en zij moest lachen!!!
hallo straks ontploft het hier!!!:SxD
Omfg!
Nee maar nu ff serieus
Mijnpapa is weg moeten gan vanz'n werk omdat er daar éch een bom lag. Ikbenécht niet hiermee aan het lachen, cause i tell you the truth.
ik rende half gillend door het huis naar boven en me moeder kijkt me egt zo aan van: wtf??!!!
dus ik leg zo uit en zij moest lachen!!!
hallo straks ontploft het hier!!!:SxD
Dat denk ik niet hoor x'] en anders kan je nog in paniek 112 bellen en dan zeggen dat je huis zo gaat ontploffen. Nu alleen hopen of ze je geloven ^^.
(...)Dat denk ik niet hoor x'] en anders kan je nog in paniek 112 bellen en dan zeggen dat je huis zo gaat ontploffen. Nu alleen hopen of ze je geloven ^^.
man..
ik had egt gaan flippen, en helemaal gaan springen en gillen. Bomm,Bomm help Bomm.
en dan later er agter komen dat het niet zo slim is om dan te gaan springen ><