• tja er bestaan hier al heel wat toppics over denk ik maar ja
    So What

    Men vriendin, waarmee ik deze zomer naar th was geweest, was echt een gefreaked fan, ik schaamde me er echt voor, en nu is ze plots geen fan meer van en schrijft ze onder een foto op netlog waarop stond 'TOKIO HOTEL SUCKT' deze reactie:

    Juist ja
    & gij zijt zo perfect..
    Yeah right.
    Tokio hotel-freak :')


    (Dat was tegen iemand die ik niet kende maarja, fans moeten elkaar toch verdedigen dus ik heb gereageerd)

    Ha Kirsten =D
    je bent dus eindelijk geen fan meer ik had eigenlijk wel gedacht dat je ging afvallen,
    je was meer zo'n volger van de hype hé, maar je zou beter wat meer begrip hebben
    voor die freaks, want je bent er zelf toch ook nog één geweest hé
    op WB tegen die secutrity man ik weet het nog zo goed met je TH trui =D
    Tja tijden veranderen


    Ik kan er echt niet tegen eerst is ze zo'n freak, en nu lacht ze ze uit, oké dat je geen fan meer bent, akkoord, maar dat ze nu de jongens en de fans afbreekt, NO way ö

    -link weg, come on doe niet zo sad-
    Xx Lisa



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: privacy schending,)

    Even voor de duidelijkheid, ik ben niet kwaad op haar omdat ze geen fan meer is van hun, maar ik weet zeker dat ze geen fan meer is, omdat haar Ex haar zei dat Th suckte, ze is er namelijk nog steeds op en doet alles om aandacht van hem te krijgen --' en dat vind ik het ergste

    Ik was ook een gefreakte fan :')
    Maar ik ben er nu geen fan meer van. Leuk voor de mensen die het wel zijn, ze doen maar^^ [Goed bedoeld..]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ach besteed der vooral geen aandacht aan^^ Ze heeft misschien best wel gelijk?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn vriendin houdt ervan om Tom uit te kakken omdat ze hem niet kan krijgen, en dáár krijg ik pas het schijt van ><


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ik was ook een gefreakte fan :')
    Maar ik ben er nu geen fan meer van. Leuk voor de mensen die het wel zijn, ze doen maar^^ [Goed bedoeld..]

    Jah maar jij scheld de fans nu toch niet uit, je bent nu geen fan meer, maar ben jij nu plots een hater geworden ? ö

    En het ergste is, bij dat meisje is het gewoon omdat haar ex haar dat heeft gezegd --'

    Hmm.
    Ik geef haar gelijk xd.
    ik vind ze ook homo xd.
    en ik was ook fan xd
    [/mening]fzo :]

    Mijn vriendin houdt ervan om Tom uit te kakken omdat ze hem niet kan krijgen, en dáár krijg ik pas het schijt van ><


    wtf,
    Waar slaagt da nu weer op?


    I need you like a heart needs a beat

    ik val niet af.. xD


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Jah maar jij scheld de fans nu toch niet uit, je bent nu geen fan meer, maar ben jij nu plots een hater geworden ? ö

    En het ergste is, bij dat meisje is het gewoon omdat haar ex haar dat heeft gezegd --'

    Ik scheld ze niet uit, dan zou ik 1 van mijn beste vriendinnen uitchelden...
    En als ze het om haar ex doet is het nogal zielig:X


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)

    wtf,
    Waar slaagt da nu weer op?

    Ja, dat heb ik haar ook al gevraagd ><
    Dit zei ik eens in een gesprek; Ben je het niet beu om altijd op Tom zijn kap te zitten gewoon omdat je hem niet kunt krijgen en dan maar op iemand anders kruipt?
    Haar antwoord; nee :)
    Ik; wel , reageer dat dan op iemand anders af want ik ben dat beu (:
    Zij; k dn ^^

    Like, ze neemt het om te lachen op, maar op zo'n momenten ben ik bloedserieus, en wordt ik boos.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    dat heb ik ook met een aantal mensen
    en eigenlijk vind ik dat zo kut want ik heb echt leuke tijden gehad op die concerten enz ...

    Edit:

    Weetje laat der gewoon lekker vooral geen aandacht aan geven beter zo toch? Zij mag toch van ze vinden wat ze van ze wil vinden? So don't care. Haar muziek smaak breidt zich gewoon uit? Ik ken iemand die plakte kauwgom om Tom zijn bek omdat ze ToHo stom vind ze heeft ze ook nooit goed gevonden maar ik vond dat zo geniaal ookal ben ik fan? Het maakt me niks uit laat mensen erover denken wat ze willen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @ Genocide, zolang ze maar niet uitdagen, kan het mij niet veel schelen wat mensen denken over Tokio Hotel, en zo'n dingen als jij zegt over iemand die kauwgom op Tom zijn bek plakt, zou ik ook grappig vinden. Niet-fans kunnen soms echt té grappig zijn als ze over TH spreken.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Een vriendin van me is opeens ook geen fan meer -_-"
    Ma ik ng altijd wél x')


    Jullie zullen altyd by ons blyven x

    @ Genocide, zolang ze maar niet uitdagen, kan het mij niet veel schelen wat mensen denken over Tokio Hotel, en zo'n dingen als jij zegt over iemand die kauwgom op Tom zijn bek plakt, zou ik ook grappig vinden. Niet-fans kunnen soms echt té grappig zijn als ze over TH spreken.

    Maar ik kan haters ook hebben hoor, maar men bf, is ook geen fans meer, ik vind het wel jammer, na al onze mooie tijden xD Maja, ze denkt erover wat ze wil .. Maar als je zelf fan bent geweest moet je niet de fans gaan uitlachen, want je weet dan toch zelf ook dat dat niet leuk is en onrespectvol

    .. mijn mening (a)

    Ach van mij mag een ex fan me best uitlachen :3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.