• ^^ like..
    mijn dansgroep en mijn danslerares willen dat ik ga solo zingen op de uitvoering. maar... ik durf dat so niet.
    het houd in dat ik dus minstens 4 x [2 x repetitie 2 x met publiek] zal moeten zingen.
    de repetities maakt me niks uit dan sing ik altijd mee als anderen zoals Nadesh of mijn danslerares Melanie moeten zingen maar ik zelf optreden ? ik vind dat dus echt... eng ?
    ik sta namelijk niet zo graag in de spotlights en blijf liever op de achtergrond maar dus.
    als ik op zou moeten treden met publiek zouden er minstens 200 man per x zijn. en dat lijkt me dus zo eng... en dus weet ik niet echt wat ik moet doen

    wel optreden
    of
    Niet optreden

    willen jullie helpen.. het is een soort van dilemma.

    en als je wilt weten hoe ik zing moet je op mijn youtube accountkijken

    www.youtube.com/Tomsxangel
    ^^ en ja ik sgaam me voor die accountnaam


    We can only learn to love by loving.

    Ik zou het doen ^^
    Like, je hebt daar niet veel de kans voor toch? En als je mooi kan zingen, waarom niet? Iedereen zal versteld staan ^^ Maar het is jou keuze natuurlijk =)


    What you see, is what you get.

    Wauw.
    Jij kan écht mooi zingen.
    Doen..
    Maar als het té eng is voor je, natuurlijk niet :3
    maar je zingt wel heel mooi

    Wauw.
    Jij kan écht mooi zingen.
    Doen..
    Maar als het té eng is voor je, natuurlijk niet :3
    maar je zingt wel heel mooi


    ik wil het best wel maar ik heb er niet so veel lef voor.. ik durf alleen te singen als ik alleen ben of bij vrienden zoals opdansen of in mijn kamer. ik heb wel gesongen tijdens mijn afscheidsmusical maar dat was voor maar 150 man in totaal. :X

    en bedankt :)


    We can only learn to love by loving.

    Je kan keimooi zingen jog! Als ik jou was zou ik het doen. Maar als mezelf zou ik het nooit durven denk ik. Maar oefen anders voor een paar mensen van je klas, of vrienden. Dan zul je minder stress hebben.

    Conclusie : DOEN !


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    je zingt mooi (:
    ik zou het gewoon doen, dit is een grote kans voor jezelf! en wanneer je het gedaan hebt durf je het vast wel vaker te doen ^^


    -

    Je kan keimooi zingen jog! Als ik jou was zou ik het doen. Maar als mezelf zou ik het nooit durven denk ik. Maar oefen anders voor een paar mensen van je klas, of vrienden. Dan zul je minder stress hebben.

    Conclusie : DOEN !


    dat is echt een goede tip thanks :) ik sal het proberen en als ik dan meer lef heb sal ik het denk ik ook wel doen


    We can only learn to love by loving.

    je zingt mooi (:
    ik zou het gewoon doen, dit is een grote kans voor jezelf! en wanneer je het gedaan hebt durf je het vast wel vaker te doen ^^


    ^^ daar sit wat in :P


    We can only learn to love by loving.