• Ik snap het niet helemaal x'D Maar misschien moet je het tegen je ouders zeggen en dat je ouders je mentor belt?


    I live for the applause, you will die for it.

    Alles komt goed...!!
    >< Pff... wat een ***vent.

    Ik heb ook zo'n rot leerkracht
    en ik heb het haar gewoon gezegd
    en gezegd dat als ik slecht punten haal, het wrs wel haar fout is

    Mijn ouders weten het dus al, m'n moeder heeft zoiets van: "Hij wil toch z'n gelijk hebben, en jij ook. Kinderachtig hoor!" En samen vinden ze dat ik gewoon heel hard men best moet doen en hem daardoor een stoot op z'n neus geven. doeiklieverzomaargoed.


    Sowas wie wir, geht nie vorbij <3

    Enenenen deooozoslimmeLisawijstmijopnogiets
    Het LESSENWERK!
    We krijgen twintig opdrachten die we moeten maken, en voor elke opdracht krijgen we 0.1 punt voor de toets.
    Dus, hij zei: "eentje ben je al kwijt, en de volgende ook, want je hebt nog maar een kwartier voor die opdracht en die krijg je nooit meer af."
    MOOI DAT WIJ VOOR DE BEL KLAAR WAREN!


    Sowas wie wir, geht nie vorbij <3

    Je mentor blijkt alles beter te weten dan jij zelf weet, in bepaalde opzichten zal daar ook wel iets van waar zijn enzo hoor, maarja.
    Als je nu tijdens de toetsenperiode hard je best doet en kan bewijzen dat je niet hoeft op te letten en goede punten zal halen, kan hij er heus niets meer over zeggen hoor !
    Of hij moet wel heel
    euhm.. hoe noem je dat
    ik kan nu ff nie op het woord komen :d
    zijn !


    I see sunset in your eyes

    mijn mentor is echt kelere gast :S

    had hij kommetaar op mijn haar omdat het voor me ene oog zat... zet hij me voor schut voor hele klas!!!

    ben ik maand niet op school geweest moet ik van andere leraren horen dat ik bepaald werk niet hoef te doen terwijl ik dat wel al heb gedaan alleen omdat HIJ het niet had vertel(6)

    kan ik hem wel villen(6)

    je moet het gewoon negeren en heel hard je best doen en hem lekker op zijn bek laten gaan zodat hij lekker ongelijk heeft..

    (puh) aan lerare!!!


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    zo'n mentor heb ik ook gehad, 2 jaar terug. Hij wist alles beter en had zogenaamt het beste met me voor. Uiteindelijk heb ik het daar met een andere leerkracht over gehad en toen ben ik samen met haar met hem gaan praten. We hebben toen afspraken kunnen maken. We hebben beide 'water bij de wijn' gedaan en toen ging het allemaal
    een stuk beter :) Misschien is dat een idee? Ga met hem praten met een andere leerkracht erbij en zorg dan voor een VOLWASSEN gesprek. Dus ga niet proberen je gelijk te krijgen en/of je zin door te drijven.

    Maar in ieder geval veel succes ;).