• Haaii hunnzz<3
    Njhaa zoals hierboven al staat wou er daarstraks en dik gstje mij een steek verkopen.
    Doordat de wind zo hard waaide was mijn haar helemaal in de war. Die gast zo van; 'Hey? Ken jy een kam/bortstel?' Ik antwoordde iets terug gaat die gast naar z'n vrienden en riep; 'Heey! Zij kent een borstel/kam maar kamt haar haar e niet mee!' Ik zat daar zo van; 'Wtf? Dat moet een steek ofsoo zijn x]'

    Btw; Ik heb op mijn examen van Godsdienst bij een levensvraag zo geschreven; 'Wat was er het eerst, de kip of het ei?' Ik vind dat hij dat niet mag fout rekenn x]

    Heeft er iemand you al zo'n slechte steek gegeven

    xoxo'

    Zo 19 views. Geen reacties x]

    niet lullig. maar wtf is een steek?


    The economy is suffering, let it DIE!

    niet lullig. maar wtf is een steek?


    Sorry uhmm... Belgisch voor uhmm.. iets slecht tegen je zegen en denken dat het je pijn doet. Sorry, dacht dat jullie dat wel kend :X

    Zo een lulstreek x3.

    En dat mag hij vn het kip of het ei cker niet foutrekenen vnd ik ^^.


    A. ikmisje.

    (...)

    Sorry uhmm... Belgisch voor uhmm.. iets slecht tegen je zegen en denken dat het je pijn doet. Sorry, dacht dat jullie dat wel kend :X

    OOOOH.
    op die manier x'D
    euh. let meh think.
    eigenlijk altijd. zoals.. KK GOTHIC. nja. daar kwets je me niet mee.. x'D Maarja.


    The economy is suffering, let it DIE!

    whaaa, ik las dat van het kip of het ei net bij zo'n ander topic xD
    hihi, sommige mensen weten echt niet wat wel en niet pijn doet. Bij mij zeggen ze wel eens dingen als: "heb je je vingers weer eens in het stopcontact gestopt" of alsof ze heel grappig zijn: "jij speelt vast graag viool" en dan maken ze zo'n snijden beweging.
    Joshua was zo'n verhaal tegen mij aan het lullen en ik vond het gewoon zo masterlijk. Hij dacht echt dat hij geniaal was ofzo...
    Stond ie daar zo tegen me te lullen: "Jij houdt helemaal niet van metal en rock en die Japanse shit."
    ik zo: "owjah? Hoezo niet?"
    hij: "jij luistert gewoon veel liever Mozart." Staat ie daar als een of andere debiel scheef luchtviool te spelen. Ik vond het er zo droog uit zien. Hij stond nog met zo'n heel gepassioneerd hoofd zo'n lied te neuriën... Geen idee of het überhaupt wel van Mozart was, maar dat hij dat wel weet zegt al genoeg.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    OOOOH.
    op die manier x'D
    euh. let meh think.
    eigenlijk altijd. zoals.. KK GOTHIC. nja. daar kwets je me niet mee.. x'D Maarja.

    jaa, bij mij vinden ze het om de een of andere reden ook heel leuk om dat tegen me te roepen.
    Wel heel gemeen want de opa van mijn beste vriendin is pas overleden aan kanker en die staat er meestal naast als ze het roepen.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    jah jog!

    Ik ben altijd zwart gekleed gaan er kinders helemaal allemaal spookgeluiden maken. Ik snap nog steeds niet waarom :P najaah, ze doen het helemaal verkeerd en het is net alsof ze mislukt gapen x) Kan je zeggen, das verschrikkelijk grappig :Y)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ja maar dan zeg ik ja echt he, en dan weten ze gewoon ni wa zeggen :')


    We'll never be as young as we are tonight

    Er zei iemand datk een zwaffelhoofd had x'D. Maar ik moest er echt mee lachen xD.


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    domme steek -.- ..
    en over die levensvraag: tjaah .. dat mag hij niet fout rekenen eigenlijk! (A)

    <3.

    ik heb sinds eergisteren een hele grote paarse pluk in mijn haar en nou gaan ze op school bevoorbeeld mij paarse of tinkiwinkie noemen -__-'
    en ook een paar kutkinderen vragen gelijk of ik emo ben alleen omdat ik een grote paarse pluk in mijn haar heb


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.