De Finale Van Popstars komt Volgende week
En mij vraag is voor wie zijn jullie
Jullie kunnen kiezen tussen:
Branid,Steffie,Deon,Norman & Sidney
IkZelf ben voor
-Brandi!
-Steffie!
-Norman!
- Home
- Forum
- Multimedia
- Popstars!
Popstars! - Multimedia
-
12 dec 2008 - 17:0012 dec 2008 - 17:08
Ik hebt precies dezelfde ;Brandi Steffie Norman.. maar die finale is toch pas volgende week?? wnt je kreegt eerst zo'n terug kijk dinges vanaaf toch?
Geen woorden, maar daden.
12 dec 2008 - 17:13Ik hebt precies dezelfde ;Brandi Steffie Norman.. maar die finale is toch pas volgende week?? wnt je kreegt eerst zo'n terug kijk dinges vanaaf toch?
Ooh
Jaa Volgende weekxD12 dec 2008 - 17:15Ik ben in iedergeval voor Brandi.
Ik vind trouwens wel dat ze overdreven reageerde toen t een keer wat minder was, daar moet je tegen kunnen.It's heavy but you are not the only one
12 dec 2008 - 17:20ik ben ook iig voor brandi.. voor derest maakt het me niet zo heel veel uit.
wat me btw opviel is dat Steffie veel met haar handen door haar, haar gaat en vaak haal lippen likt:P maar ze zingt wel goed;)It's not what you say, it's about the way you say it.
12 dec 2008 - 17:29Ik vind dat Floor er in had moeten blijven.
Ze had mss niet gewonnen, maar ik vond dr vergeleken Sidney en Norman veel beter
[/mening]It's heavy but you are not the only one
12 dec 2008 - 17:30En dat kan ik dus niet zien omdat ik naar een verplichte bijeenkomst moet op school.
Ja, op vrijdagavond >.<No growth of the heart is ever a waste
12 dec 2008 - 17:38BRANDI && NORMAN
BRANDI && NORMAN
BRANDI && NORMAN
BRANDI && NORMAN
BRANDI && NORMAN
toen Norman op zaterdag nog een keer moest bewijzen gingen ik en mama 5x op hem stemmen ^^
Ik ben zelf wel heel erg voor Brandi
en mama is heel erg voor Norman
mr ook zijn we voor allebei ^^Maybe part of loving is learning to let go...
12 dec 2008 - 17:42Ik vind dat Floor er in had moeten blijven.
Ze had mss niet gewonnen, maar ik vond dr vergeleken Sidney en Norman veel beter
[/mening]
Ik mag floor nietxD12 dec 2008 - 18:2712 dec 2008 - 18:34Brandi :]
She is waiting for you, so don't break her heart.
12 dec 2008 - 18:37ik dezelfde.. mar ik ben ook nie echt een voorstander van norman...! x]
ik wist trouwens nie dat vanavond al de finale was!... hlaas kan knie kijken...Als je maar een ananas hebt..
12 dec 2008 - 18:48Ik ben voor niemand.
Vind ze stuk voor stuk vreselijk : D
Maar toch ga ik kijken aangezien ik me anders doodverveel vanavond : )I recycle my thoughts.
12 dec 2008 - 19:20Vanavond is het toch niet? Of wel? Nee, er is geen popstars.
Brandi is té gemaakt
Die Steffie houden ze erin omdat ze familie van Jim Bakkum is
Norman vind ik het beste.-
12 dec 2008 - 19:21Brandi,Deon,Norman
Maar Deon vind ik eigenlijk een beetje een patsertje. En niet knapx'DMusic is the new sex
12 dec 2008 - 19:22