♥Van een weddeschap,tot echte liefde♥! <---- dat is de quiz waar ik rollen voor nodig heb.
Het gaat over een popu meisje.Dat samen met haar BFFE heel gelukkig is.Haar naam is Jana.Haar BFFE heet Lizz.En jullie hangen ook nog een beetje bij Lotte en Jolien,,dat zijn ook BFFEs.Bill en Tom zitten bij jou op school maar jullie haten ze.Eigenlijk haat jij Bill en Tom niet,,maar je doet net alsof omdat Lizz,Lotte en Jolien ze wel haten.Op een dag geef je stiekem een briefje door aan Bill waar op staat dat je verliefd op hem bent.Lizz ziet het en nu hebben jullie vette ruzie.Nu ben je helemaal aleen...
Dit was dus het stukje als je er in wilt zeg dan even:D Even zeggen wie je kan zijn:
Een meisje dat Jana tegen komt als ze op straat loopt;;
Lizz;;
Jolien;;
Lotte;;
Tyra(een gothic dat je steeds pest);;
Lana (mee loperke van Tyra);;
en...
Mariska (ook een meeloperke);;
Doeii
-
7 juni 2008 - 10:357 juni 2008 - 10:40
Ik wil wel een meisje zyn Jana tegen komt als ze op straat loopt
My name is: RoseRose houdt van Renée&Benjamin . <3
7 juni 2008 - 10:41Ik wil ook wel iets
mijn naam is : Annelies
X7 juni 2008 - 10:427 juni 2008 - 11:17ik wil ook een rol
mijn naar is Monique
maar je mag zelf weten wat ik word in je quiz
ik ga namelijk niet voor jou kiezen
jou quiz jou regels
xxx Likeyou
wel een meisje die vaak voor komt ^^7 juni 2008 - 11:257 juni 2008 - 11:43ik wil ook een rol
mn naam is arianne
maakt niet uit welke als het maar niet die bitchs zijn ofzooDon’t waste your feelings and your hopes on love
7 juni 2008 - 11:53♥Van een weddeschap,tot echte liefde♥! <---- dat is de quiz waar ik rollen voor nodig heb.
Het gaat over een popu meisje.Dat samen met haar BFFE heel gelukkig is.Haar naam is Jana.Haar BFFE heet Lizz.En jullie hangen ook nog een beetje bij Lotte en Jolien,,dat zijn ook BFFEs.Bill en Tom zitten bij jou op school maar jullie haten ze.Eigenlijk haat jij Bill en Tom niet,,maar je doet net alsof omdat Lizz,Lotte en Jolien ze wel haten.Op een dag geef je stiekem een briefje door aan Bill waar op staat dat je verliefd op hem bent.Lizz ziet het en nu hebben jullie vette ruzie.Nu ben je helemaal aleen...
Dit was dus het stukje als je er in wilt zeg dan even:D Even zeggen wie je kan zijn:
Een meisje dat Jana tegen komt als ze op straat loopt;; Bezet;;/b]
Lizz;;Bezet
Jolien;;Bezet
Lotte;;
Tyra(een gothic dat je steeds pest);;Bezet
Lana (mee loperke van Tyra);;
en...
Mariska (ook een meeloperke);;Bezet
Doeii7 juni 2008 - 11:537 juni 2008 - 12:397 juni 2008 - 12:40geef mij maar die van lotte dan ofzow,,!!!!<3
naam Charissa 17 jaartjes op 28/12 18
uiterlijk: blonde hare met roze plukken,, snakebites, navelpiercing en neuspiercing,,
Hobby's: streetdance, hip-hop, en zelf ook les geven in streetdance!!!
baan: fotograve bij een magazine ofzow,, ej ziet maar je amag dinge evrandere!!!*He's the one.
7 juni 2008 - 16:22oh k wil wel lana zijn dn hoor als je daar nog nixx voor hebt k heet Beau
Life is bigger It's bigger than you And you are not me
7 juni 2008 - 21:49geef mij maar die van lotte dan ofzow,,!!!!<3
naam Charissa 17 jaartjes op 28/12 18
uiterlijk: blonde hare met roze plukken,, snakebites, navelpiercing en neuspiercing,,
Hobby's: streetdance, hip-hop, en zelf ook les geven in streetdance!!!
baan: fotograve bij een magazine ofzow,, ej ziet maar je amag dinge evrandere!!!
Oeii,, die is net bezet7 juni 2008 - 21:51
een leuk meisje die jana tegen komt
dat lijkt me heel erg leuk
en als die bezet is misschien het nichtje van jana
of familie van Tom en Bill7 juni 2008 - 22:48heb je nog een rol voor mij? maakt niet uit wat
Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg
8 juni 2008 - 0:16Ik wil er ook nog in voor komen allen als het kan hoor ik ben niet iemand die er moeilijk over gaat doen als het niet kan;)
Maar als er nog een rol over is voor mij graag zal ik erg leuk vinden
NickitaYou can't touch music but music touch you