Heey,
Iedereen die gewoon zon style heeft zeg maar.
Die is gewoon emo.
Iedereen gebruikt van die schuilnamen van;
Ik heb een eigen style en alles maar tog is iedereen zo''n emo geval ..
Iedereen noemt mij zo mij boeit het niet meer ^^
emo is gewoon hip.
buiten het geval dat ze zich snijde.. ¬¬
xx
-
10 dec 2008 - 11:3310 dec 2008 - 11:35
><
Wat jij ook bent, je blijft tóch mijn schaatt ['L]
Ja en emo's ZIJN ook über hipp. Respect voor ze. voor iedereen BTW.10 dec 2008 - 11:3910 dec 2008 - 11:53IDD
dagt mijn klas er net zo overSharon<3Moos
10 dec 2008 - 12:07Phoe, denk ik niet.
Btw, emo's snijden zich niet allemaal. En emo bestaat gwn niet naar mijn mening ><10 dec 2008 - 12:11Uuh, ik verneem dat iedereen anders is en niet iedereen 'emo' is.
I found myself in Wonderland.
10 dec 2008 - 12:21Uuh, ik verneem dat iedereen anders is en niet iedereen 'emo' is.
Nou als jij z'n style hebt noem k je emo,
srry10 dec 2008 - 12:22Wat denk je dat je aan het doen bent, ofzo? Even iedereen in een hokje stoppen? Ga dat maar lekker ergens anders doen, i'm sick of it.
10 dec 2008 - 12:23Wat denk je dat je aan het doen bent, ofzo? Even iedereen in een hokje stoppen? Ga dat maar lekker ergens anders doen, i'm sick of it.
AGreeI found myself in Wonderland.
10 dec 2008 - 12:24Wat denk je dat je aan het doen bent, ofzo? Even iedereen in een hokje stoppen? Ga dat maar lekker ergens anders doen, i'm sick of it.
ik geef een mening
je hoeft het niet met me eens te zijn hoor10 dec 2008 - 12:25Dus als ik het goed begrijp ga je mensen beoordelen als ze bv zwart haar hebben zoals jij ofzo ? Dan ben je direct 'emo' volgens jou? En nog iets dus vogens u is iedereen emo en niemand heeft zijn eigen stijl.
I found myself in Wonderland.
10 dec 2008 - 12:27Dus als ik het goed begrijp ga je mensen beoordelen als ze bv zwart haar hebben zoals jij ofzo ? Dan ben je direct 'emo' volgens jou? En nog iets dus vogens u is iedereen emo en niemand heeft zijn eigen stijl.
Nee ik zit hier te vertelle.
Dat ik die schuilnaampjes zat ben..
''Ik heb een eigen ''Emo'' stylee''
wtf dat slaat tog nergens op ???
Ik zeg niet dta mensee met zwrat haar emo zijn.
ik bedoel van die mensee die allemala van die dingetjes hebbe en van z'n skinny's en dta allemaal.
Dat noem k emo of je het nu wilt of niet10 dec 2008 - 12:27(...)
ik bedoel van die mensee die allemala van die dingetjes hebbe en van z'n skinny's en dta allemaal.
Dat noem k emo of je het nu wilt of niet
Aaah ok nu snap ik het xPI found myself in Wonderland.
10 dec 2008 - 12:2810 dec 2008 - 12:28(...)
Dat noem k emo of je het nu wilt of niet
Leuk voor je, mensen-in-hokjesstopper.
Als je mij een emo zou noemen, kom ik je dus persoonlijk killen.
Ik ben Jolien, niets meer en niets minder.10 dec 2008 - 12:30