• People dat denken dat anoniem2 te laf is, wel laat ik jullie vertellen dat ik dat ben samen met een vriendin; pia. Wie niet weet waarover het gaat, dit is de link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=19808 Zoals ik al zei, het gaat er niet om dat wij laf zouden zijn, voor diegene die het willen lezen, dit is waarom dat account is aangemaakt: -we waren in een pissed moment, en dit is ons msn-gesprek.

    (14:14) Pia: verander u nick in anoniem1 en ik in anoniem2 en dan gaan we klagen over Q. en maken dan een topic

    (14:15) ' M.iieke: maar ploep ik moet binnen een 15min wel al weg he ^^
    en wat heb jij met Q. ^^ jij haat dat precies echt


    (14:16) Pia: ja

    (14:16) ' M.iieke: maar over wat gaan we dan klagen?

    (14:19) ' Pia: Maar ja , pff , al die kleuters .. ze worden is pissig omdat hun quizjes niet gemaakt worde ><
    omg ..
    en dan zitten ze gelijk die ene bezig "Ik begrijp niet waarom ik hier nog zit, mijn quizjes worden toch nog niet gemaakt."
    zo een wijf van omg , heeft ze wat aandacht of ze gaat haar snijden ><
    en alleen de quizlets van 'populaire' mensen worde gemaakt , en iedereen vind ze goed omdat ze erbij willen horen ofzo terwijl ze keislecht zijn ><


    (14:22) ' M.iieke ik weet eigenlijk niet wat zeggen in dat topic ^^

    14:22) ' Pia: geef mij gewoon gelijk en Ö iedereen is daar opeens 'scene' , is u da al opgevallen ? ><

    14:24) ' M.iieke: ^^ nog iets?

    (14:24) ' Pia: uhm , nee ik denk het toch niet x)

    (14:25) ' M.iieke: oké ^^

    Zo pupz, dat is de waarheid. Bij deze willen we ons ook excuseren voor ons nogal-gemeen-topic, dat, om eerlijk te zijn, op niets slaat/sloeg >< Aanvaard of niet..?


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ik vond dat niet laf. Als ze wisten dat jij dat was hadden ze toch maar een grote mond.
    Maar ik vind dat je gelijk had met dt verhaal =']


    I live for the applause, you will die for it.

    Sure....
    *heeft geen gemeen-topic gezien*
    Snap er niet zoveel van, maar sure.. o.O


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik vond dat niet laf. Als ze wisten dat jij dat was hadden ze toch maar een grote mond.
    Maar ik vind dat je gelijk had met dt verhaal =']


    Er zat wel waarheid in, maar het was gemeen gezegd..


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Sure....
    *heeft geen gemeen-topic gezien*
    Snap er niet zoveel van, maar sure.. o.O


    Gaat over dit topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=19808


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Nou nee. Ik vond het niet gemeen. Het was gewoon keihard de waarheid. En ALS het gemeen was, moeten ze zich niet aanstellen :P Het leven is hard xd


    I live for the applause, you will die for it.

    Nou nee. Ik vond het niet gemeen. Het was gewoon keihard de waarheid. En ALS het gemeen was, moeten ze zich niet aanstellen :P Het leven is hard xd
    ^^ indeed


    Shakin' their ass like they just don't care.

    OMG

    iedereen is daar opeens 'scene'

    Nou ik ben gewoon de Hajar Ezrayedi hoorxD

    Like, ik vond het niet laf ik ben al blij dat er iemand zijn mond durft open te trekken anoniem of niet >.o'


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Like, ik vond het niet laf ik ben al blij dat er iemand zijn mond durft open te trekken anoniem of niet >.o'


    Mensen vonden het vooral laf dat het 'anoniem' gebeurde


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Die mensen zijn zelf laf xd Dn zeggen ze als je zegt wie je bent gebeurd er niks, zeg je het, krijgen ze grote mond. Ofzo xd


    I live for the applause, you will die for it.

    Die mensen zijn zelf laf xd Dn zeggen ze als je zegt wie je bent gebeurd er niks, zeg je het, krijgen ze grote mond. Ofzo xd

    Wat een rare uitleg, maar je zal vast wel gelijk hebben ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Waha ja ik ben een en al onduidelijkheid ^_^


    I live for the applause, you will die for it.

    Waha ja ik ben een en al onduidelijkheid ^_^


    Haha, maar laten we ontopic blijven, anders hebben we straks opmerking ^^



    (bericht aangepast door een moderator)


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Hoezo? Jullie hebben hardstikke gelijk hoor!


    Life is hard and then we die

    Hoezo? Jullie hebben hardstikke gelijk hoor!


    Nu snap ik er al helemaal niets meer van. Eerst zit iedereen te zeggen dat we laf zijn en dat we ongelijk hebben en nu plots hebben we gelijk..>< maar toch bedankt ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.