People dat denken dat anoniem2 te laf is, wel laat ik jullie vertellen dat ik dat ben samen met een vriendin; pia. Wie niet weet waarover het gaat, dit is de link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=19808 Zoals ik al zei, het gaat er niet om dat wij laf zouden zijn, voor diegene die het willen lezen, dit is waarom dat account is aangemaakt: -we waren in een pissed moment, en dit is ons msn-gesprek.
(14:14) Pia: verander u nick in anoniem1 en ik in anoniem2 en dan gaan we klagen over Q. en maken dan een topic
(14:15) ' M.iieke: maar ploep ik moet binnen een 15min wel al weg he ^^
en wat heb jij met Q. ^^ jij haat dat precies echt
(14:16) Pia: ja
(14:16) ' M.iieke: maar over wat gaan we dan klagen?
(14:19) ' Pia: Maar ja , pff , al die kleuters .. ze worden is pissig omdat hun quizjes niet gemaakt worde ><
omg ..
en dan zitten ze gelijk die ene bezig "Ik begrijp niet waarom ik hier nog zit, mijn quizjes worden toch nog niet gemaakt."
zo een wijf van omg , heeft ze wat aandacht of ze gaat haar snijden ><
en alleen de quizlets van 'populaire' mensen worde gemaakt , en iedereen vind ze goed omdat ze erbij willen horen ofzo terwijl ze keislecht zijn ><
(14:22) ' M.iieke ik weet eigenlijk niet wat zeggen in dat topic ^^
14:22) ' Pia: geef mij gewoon gelijk en Ö iedereen is daar opeens 'scene' , is u da al opgevallen ? ><
14:24) ' M.iieke: ^^ nog iets?
(14:24) ' Pia: uhm , nee ik denk het toch niet x)
(14:25) ' M.iieke: oké ^^
Zo pupz, dat is de waarheid. Bij deze willen we ons ook excuseren voor ons nogal-gemeen-topic, dat, om eerlijk te zijn, op niets slaat/sloeg >< Aanvaard of niet..?
Shakin' their ass like they just don't care.