• Ik zat daar dus zo over na te denken wat voor mij dus heel dierbaar is, iets wat ik perce mee moet, zeg maar. en kwam uit op mijn ketting. Een hartje met een klein diamantje met een naam erop. Sam,En verder, een foto'tje van mijn echte moeder die ik altijd bij me draag in mijn portomonee,..

    Wat is dat nou bij jullie?!
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ahw wat lief n_n
    Bij mij weet ik dt niet, ik denk het speelgoed balletjes van mijn hond die er nu niet meer is..


    I live for the applause, you will die for it.

    De pasfoto van mijn zusje. Oh! En Jacob. De geboorteknuffel van mijn opa.


    Bored.

    ik heb van mijn oma van haar lievelings trui en haar lievelings broek een poppetje laten maken en dan met die kleertjes aan =D


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    een goude ketting met een hartje'


    Love the way you hate me.

    Ahw wat lief n_n
    Bij mij weet ik dt niet, ik denk het speelgoed balletjes van mijn hond die er nu niet meer is..

    ^^, dat kettinkje heb ik eigenlijk nog maar net, een vervroegd cadeautje van mijn broer,.. maar ik ben er zo blij mee, omdat het veel voor me betekend..^^. Wat zielig voor je., met je hond!! Ik zou er neit aan moeten denken..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    mijn ketting, en een ring die ik van mijn oma heb gekregen (:


    -

    een foto van Kamil, jongen van mijn klas die zelfmoord heeft gepleegt.


    The soul needs autumn.

    een foto van Kamil, jongen van mijn klas die zelfmoord heeft gepleegt.

    Aah, wat erg.<3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hoe liief x]

    Bij mij zijn dat 2 ringen

    1 heb ik vn men BF gekregen en daar staat op 'Together is one'

    en ng een andre , dat waren drie ringen bij 1 en ik en men Twee andre Abf hebben ze zo 1


    A. ikmisje.

    Enkele foto's van mensen die écht belangrijk voor me zijn. Zoals, mijn soort-van-internet-liefje en mijn beste vriendin. Omdat die mensen er altijd, maar ook altijd voor me zullen zijn, ze zullen me opvangen als het niet gaat, ze zullen er gewoon altijd zijn. En ik wil ze altijd bij me hebben (:


    One man's fun is another's hell.

    Ja ik heb ook een foto van Jana in mijn Portomonee, mijn 3 zusjes, mijn broer mijn vader en mijn stiefmoeder, en ook nog een van Mark, en Charissa, maar die zitten in mijn agenda.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    jup,
    bij mij mijn 1e knuffel en 2 foto's (een van me opa en 1 van me oma, beiden overleden:()


    I am an idiot, I move.

    De foto van Bart (internetliefje dus) zit achter de flap van m'n agenda, maar ik ga 'm terug in m'n portemonnee steken denk ik, is veiliger, kan ik 'm niet zo snel kwijtraken ofzo. Oké 'k heb hem wel een stuk of 20 keer afgeprint, maar stel je voor dat iemand die foto vindt x)


    One man's fun is another's hell.

    De foto van mijn tante die er vandaag precies een jaar niet meer is.


    Music is the new sex

    mijn ketting van mn oma (ballerina hangertje)
    en tog mijn dagboek:X en mn schriften met mijn schrijf dingen erin:X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.