• noukijk.
    Met coachuur moesten we op ene groot vel papier je naam zetten en 3 kolommen maken. er stond dan zo boven die kolummen Meer / Minder / Houden zo. Er hadden 2 klasgenoten neergezet dat ik minder verlegen moet zijn.

    Nou like, ik kan niet goed tegen aandacht dat iedereen naar me kijkt enso. Dus toen ik aan de beurt was met opzeggen werd ik dus rood --' en ik kan er ook niet tegen wanneer mensen lang ergens op ingaan wat zegmaar slecht aan mij is.

    Dus ik moest gewoon bijna janken in de klas alleen omdat er stond dat ik minder verlegen moet doen. Maar like, zo ben ik nou eenmaal en ik kan het niet zo veranderen. En mn bf zit bij me in de klas en daar trek ik eigenlijk alleen mee op ( want mijn klas is vet oud, meeste zijn tussen 18/20 ) en ze vonden dat ik minder met dr om moet gaan. Maar ik hang meestal aan 1 persoon door iets wat eerder gebeurd is.

    Sorry voor lang verhaal, maar ik moest even kwijt dat ik het ontzettend stom vind van mn klas dat ze zeiden dat ik minder met mn bf om moet gaan. Alsof ik dan ineens van mn verlegenheid af ben --'


    -

    Ik was vroeger ook echt super verlegen, maar ik heb me erover heen gezet. Mijn moeder bleef maar zeggen: Wie niet waagt niet wint, en daar heeft ze groot gelijk in. :) Het is een beetje oefenen :)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik durf het like echt niet :p ik hang dus vaak aan 1 persoon, bang om diegene te verliezen en er dan alleen voor te staan :3

    en die klasgenoten denken dat ze alles beter weten omdat ze ouder zijn --' word ik gek van.


    -

    Weetje, ze bedoelen het niet gemeen. Je hoeft daarom niet te huilen. Het is om je tips te geven en ze willen je heus wel helpen.

    dat snap ik. ik huilde ook niet (a ) maar ik heb gewoon moeite met zulke dingen.


    -

    Weetje, ze bedoelen het niet gemeen. Je hoeft daarom niet te huilen. Het is om je tips te geven en ze willen je heus wel helpen.
    .... jaa... daar ben ik wel mee eens.....

    xxx myyy

    vreemd.. van hun.. dat vinden ze ook van mij en mn BF, maar nu ze een vriendje heeft is ze in de pauze alleen maar met hem bezig [/zucht]

    ze wilt dat ik ook een vriendje krijg >.< dan kunnen we met zn vieren naar de bios, want ik wil niet tussen hun inzitten..^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    dat snap ik. ik huilde ook niet (a ) maar ik heb gewoon moeite met zulke dingen.

    miss moet je met er met iemand over praten ofzo.... miss... een ideetje.....

    weetje ik heb precies hetzelfde O_o


    Dead but delicious

    Ik weet hoe dat is hoor ^^
    Ik ben ook zo verlegen, vroeger durfde ik zelf niks aan de leraar te vragen ><
    En ik bloos ook altijd zo snel (puh)
    Tsjaa, als ik weet wat je er tegen kan doen, zal ik het wel zeggen, maar ik weet het ook niet, da gebeurt gewoon vanzelf, ik kan da niet controleren ofzo (nerd)

    nee klopt. woensdag met sinterklaas met de klas ook, degene die ik had met lootje las het gedicht op en toen moest ik ook al vet blozen xd like, zo irritant Ôo


    -

    Uhu
    Ik lees ook helemaal niet graag, maar ik weet niet of da daardoor komt xD
    Maar soms, als ik iets zeg, en blijkbaar is da grappig, en dan lacht zo iedereen, dan allé ja, weet ik nooit hoe mij te gedragen ><
    Tis echt erg me mij hoor (x

    klopt, met mij ook xd
    ik ga maar bij jou op school, kan ik verlegen doen bij jou :')


    -

    Haha (x
    Tis wel een stoeme school, maar da zijn ze allemaal zekers ('x

    mijn school is opzich wel leuk. de klas alleen neit echt :')


    -

    Whaha, het is niet echt de school da stoem is hoor, alleen het huiswerk, en sommige mensen die erop zitten (x