• Heeey kidz ^^
    Nou, ik heb de laatste tijd last van erg harde buikpijn n ik weet niet hoe het komt n hoe het overgaat. Met pilletjes lukt het niet, want die helpen gewoon niet. En nee ik heb ook niet 'mijn tijd van de maand' ofsoo. Het kwam een paar dagen geleden ineens op. Zo 's avonds heb ik dat alleen. Weet er hier iemand wat ik moet doen of wát ik zou kunnen doen?

    xoxo'

    ik heb dat meestal voordat ik de tijd van de maand krijg, das vet ambetant!


    Your Butt is Mine!

    Je kan meer last hebben gekregen van je ongesteldheid lief, is heel normaal naar mater je ouder enzo word =]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Nou wat de rest al zegt hea ^_^ Ik heb daar ook last van maar niet meer sinds ik 'de pil' slik, en nee ik heb hem niet voor seks maar voor mijn ongesteldheid ;] En dat help echt enorm! Misschien een aanrader?

    Inderdaad, het zal ergens wel iets met de ongesteldheid te maken hebben =]. Geen zorgen maken, ik had het ook een hele tijd iedere ochtend. Dan kreeg ik zo ongeveer een uur buikkrampen tijdens het eerste lesuur en daarna was het voor de rest van de dag weer over. ^^
    En nu heb ik dat gewoon weer niet meer. Afwachten dus, op een keer gaat het wel weg =]


    Tanya is de beste.