• Zijn sommige mensen hier zo, wanna be mod achtig, ik kan daar neit tegen dat mensen als er eens een topic met een titel met hoofdeletters staaat z meteen zeggen dat dat neit mag, dat het verboden is, of dat mensen zeggen SLOTJE! Pff,.[/sorry hoor, niet onaardig bedoeld maar daar heb ik zo niets mee met die mensen.]
    x3
    Moest ik even zeggen, sorry


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (krul)


    Give me a long kiss goodnight

    Ik vind het wel handig? :'D

    Is toch niets mis mee? Wij kunnen echt niet álle topics afgaan.

    Vind ik ook eigenlijk.
    Daar zijn de mods toch voor om zoiets te zeggen.


    The soul needs autumn.

    Ik vind het wel handig? :'D

    Is toch niets mis mee? Wij kunnen echt niet álle topics afgaan.

    Hm, dat zal dan wel, maar ik kan niet tegen dat soort mensen, maar oke, dat zou ik dan wel weer eens als enigste hebben[/niet]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik doe dat ook. :$

    Ik doe dat ook. :$

    Me too,en ik sluit me verder aan bij Bomm.


    Give me a long kiss goodnight

    *zucht* Nu zeg ik nog steeds Bomm xD


    Give me a long kiss goodnight

    Geeft niet :'D Doen de meeste ;)

    Geeft niet :'D Doen de meeste ;)

    =D Maar nu weer on-topic

    [/wannabe mod xD]


    Give me a long kiss goodnight

    Waarom is iedereen het altijd eens met mods, ^^ ik vraag me dat toch eens af,..

    [/donderde net met laptop en al op de grond, been zeer,.:(]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Waarom is iedereen het altijd eens met mods, ^^ ik vraag me dat toch eens af,..

    [/donderde net met laptop en al op de grond, been zeer,.:(]

    -schud je wakker-

    O.o wil je dat niet zeggen, want enig idee hoeveel commentaar we ook krijgen? :'D

    Hee rustig wil je, ik heb nog wel een hersenschudding,.[/zeggen ze]

    Hm ja oke, maar de meerderhelft is het toch wel met jullie eens, ik bedoel kijk maar naar die bans iedereen die daarvoor nog zo erg bevriend waren met die mensen vingen het niet nu ineens jhun eigen schuld nou sorry hoor, maar die durfen dus niet te zeggen wat ze willen zeggen.[/moet ik ook maar eens proberen]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hee rustig wil je, ik heb nog wel een hersenschudding,.[/zeggen ze]

    Hm ja oke, maar de meerderhelft is het toch wel met jullie eens, ik bedoel kijk maar naar die bans iedereen die daarvoor nog zo erg bevriend waren met die mensen vingen het niet nu ineens jhun eigen schuld nou sorry hoor, maar die durfen dus niet te zeggen wat ze willen zeggen.[/moet ik ook maar eens proberen]

    De meeste zijn het gewoon eens met de mods omdat ze gelyk hebben.Ik bedoel,als er een users bevriend is met een mod,en die spamt,dan krijgt ie heus ook wel een waarschuwing!Zo niet,doen ze aan vriendjespolitiek en zou Rutger ze al lang ont-mod [/wat een woord Oo] hebben.^^


    Give me a long kiss goodnight

    (...)
    De meeste zijn het gewoon eens met de mods omdat ze gelyk hebben.Ik bedoel,als er een users bevriend is met een mod,en die spamt,dan krijgt ie heus ook wel een waarschuwing!Zo niet,doen ze aan vriendjespolitiek en zou Rutger ze al lang ont-mod [/wat een woord Oo] hebben.^^

    Dat denk jij.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Dat denk jij.

    Ja,dat denk ik(krul)


    Give me a long kiss goodnight