• De meester Nederlands is irritant! Hij praat zo zacht en zegt dat wij NIET kunnen luisteren én hij beledigt iedereen die niet goed kan zien (ik ook dus). Hij legt nix goed uit en geeft onverwachts toetsen en zegt hij dat we het gewoon geleerd moeste hebben!
    Damb gie gaan wij het weten als hij nix uitlegt of niet gewoon een week van tevoren ff zegt en dat is hetzelfde gedoe met de juffrouw van bio! In de eerste was ik altijd het rustige meisje die altijd netjeswerkt en in de 3de kent ze me niet eens!
    Hoe ga ik in hemelsnaam een damn jaar met hun overleven!




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Allemaal hoofdletters zijn niet toegestaan)

    Je mag gen schreeuwende titels hebben >,<

    rustig meis;)
    miss met je mentor gaan praten ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Waarom vraag je niet gewoon aan die leerkracht om luider te praten en mss kun je hem ook eens zeggen dat je het niet leuk vind als hij met je lacht (of met iemand die een bril draagt fzo). Sommige leerkrachten denken dat je dat wel aan kan. Mss ben je wel veel veranderd van je eerste tot je derde en ziet de juf je daarom niet. BTW, een leerkracht heeft best veel leerlingen soms ;)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Wij hebben wel vaker onverwachte testen.Het is toch logisch dat je de leerstof van de vorige les moet kennen ?
    Voor de rest geef ik je gelijk.


    The soul needs autumn.

    Owjahn, nog iets wat je als tip ding kan gebruiken (ik ben hulpvaardig vandaag x) ^^ ). Als je weet dat je van die leerkracht onverwachtse krijg, kun je toch ook de avond voor je Nederlands heb dat gewoon eens herlezen? Like, die leerkracht wil gewoon dat jullie er ook effectief naar kijken in plaats van dat alleen te doen voor een SB of toets


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]