• zeg maar, die geen notificatie van reacties (dat je mail krijgt), als je vergeten bent dat je wel mail wil krijgen, en je klikt op topic aanpassen (ofsow_ofsow) dan kan je dat niet meer veranderen.
    mag dat niet ofzo?? het leek me wel handig :Y)
    mening??? :P

    mij ook, jij zit vol goede ideeën vandaag.:Y)


    I am an idiot, I move.

    Ik snap je niet helemaal?


    Bored.

    ik snap het en vind het een goed idea.

    @precious, als je een topic aanmaakt, kan je kiezen of je notificitaties ofzoiets ontvangt, maar soms vergeet je dat in te stellen en ben je niet op de hoogte van je eigen topic als iemand er wat in schrijft, snap je?


    Shakin' their ass like they just don't care.

    mij ook, jij zit vol goede ideeën vandaag.:Y)

    danku :Y)

    ik snap het en vind het een goed idea.

    @precious, als je een topic aanmaakt, kan je kiezen of je notificitaties ofzoiets ontvangt, maar soms vergeet je dat in te stellen en ben je niet op de hoogte van je eigen topic als iemand er wat in schrijft, snap je?

    Enne, wat is de suggestie dan?


    ok

    (...)
    Enne, wat is de suggestie dan?

    dat is "kun je dat, als je het vergeten bent, het instellen, want dat kan nu niet."

    Als je daarna weer een reactie op je eigen topic geeft, kun je onder aanklikken dat je notificaties wilt krijgen van alle reacties na jou. Dan hoef je het ook niet meer aan te passen, lijkt mij. Problem solved. xD
    xXx <3


    FML

    opzich wel handig

    (...)
    dat is "kun je dat, als je het vergeten bent, het instellen, want dat kan nu niet."

    Oooh, ik snap het weer. Maar dat kan toch gewoon? Maar dan moet je wel eerst een reactie plaatsen.:'D
    x.


    ok