Vanaf gisteravond 19:18 ben ik namelijk officieel 13 jaar lid van Quizlet!
In andere woorden, als zesentwintigjarige ben ik nu de helft van mijn leven een Quizletter!
Omdat ik niet in woorden uit kan drukken wat een absurd verschil dat is, laat ik de beelden voor zich spreken.
Omdat het thema van de afgelopen weken 'throwback' was, vind ik dat dit een prachtig moment is om even een throwback naar de afgelopen DERTIEN JAAR (still not over it) op Q. Gooi vooral je eigen stats, herinneringen en shout-outs in dit topic 
|
Hall of fame My audacious ass post gewoon deze foto's zonder toestemming, want ik kan niet iedereen persoonlijk berichten. Maar! Vind je het niet fijn om je eigen hoofd op Q terug te zien, laat het mij weten, dan haal ik de foto weg <3
De good old Efteling meeting
Bowlen met de Qrew van 2017! Incl. onze beroemde Rutger, die helaas niet op deze foto staat.
De Utrecht meeting voor de Harry Potter exhibition
Cringe? Wat is cringe?
|
Stats Ook wel bekend onder de namen: Laconiek, Trees, Frey_ en Zoya Tijd online: 61 dagen en 20 uur Moderator: 11-09-2016 tot 01-10-2017 Aantal quizen: 8 (putting the ol' name Quizlet to shame sorry) Ingevulde quizen: 261 Aantal stories begonnen: 82~ Aantal stories afgemaakt: 2 HAHA Fanfictions: o.a. The Lord of the Rings, Harry Potter, Twilight, Wolverine, The Hobbit, Divergent, The Walking Dead & for some reason, Twenty One Pilots. Grootste story: Carry You Home • TLotR Met bijna 60.000 woorden en een runtijd van 1,5 jaar (12 januari 2013 tot 18 november 2014). Tevens mijn allereerste story en de hele reden dat ik op Q terecht ben gekomen. Ik heb de story weer geactiveerd voor de gelegenheid :') Wist je dat? - Het ALLEREERSTE Lucht je Hart-topic uit 10 feb 2012 komt? Shout-out naar de all lang offline Exarchopoulos, want de LJH topics zijn toch het hart van Q geworden en gebleven <3 - Je vroeger niet alleen een uitgebreide motivatiebrief moest schrijven als je moderator wilde worden, maar dat je ook echt examen moest doen? Mijn oude examen staat nog in mijn Drive hah! Ik heb mijn huidige baan gekregen met minder moeite dan ik moest doen om mod te worden :') - Ik destijds op Q uit de kast ben gekomen met mijn niet-zo-subtiele lijstje: Vijf redenen om op vrouwen te vallen". Ik breng graag uw aandacht naar nummer 2: 'De lippen van vrouwen zijn veel zachter', en informeer u hierbij graag dat ik nog nooit een meisje had gezoend en dat ik geen idee had waar ik het over had Plus een shout out naar nummer 5: 'Je hebt geen last van traag zaad'.- We vroeger dit soort anniversary topics altijd openden met zes pixelige plaatjes van verschillende taarten? Als je helemaal tot hier hebt gelezen, drop je coolste, hipste, nerdieste taart in de comments! Spotlight Lijstje: "Acht redenen om niet op Quizlet te komen!" uit 2015 1. Kleffe mensen 2. 1 April grappen (geloof me, Justin Bieber op je achtergrond voor een paar dagen en je bent volledig getraumatiseerd) 2. Stalkers 4. Meetings (nog een kans voor je stalkers om je te ontmoeten) 5. Slechte humor 6. Nominaties (tenzij je als meeting-slet van het jaar benoemd wil worden) 7. Fangirls 8. Verslavingsopwekkend 3de graads
Cringe bestaat niet 2.0:
Froukje KIJK ik heb onze super coole, matching Tom Riddle / Lord Voldemort Starbucks bestellingen gevonden :') Dit was natuurlijk geïnspireerd door de matching usernames, die helemaal HIP waren in die tijd |
|| Thou wouldst rejoice for those that live, because the live to die. ||

Plus een shout out naar nummer 5: 'Je hebt geen last van traag zaad'.

Gelukkig betaal ik daar netjes voor met een drietal eigen foto's uut den ouwe doos

Ik ben mijn eigen dertienjarige jubileum vergeten o: Dus op 20 augustus 2026 maar het veertienjarig jubileum vieren. Ik doe even mee met de stats!