• Het is tijd voor een ultimate throwback!
    Vanaf gisteravond 19:18 ben ik namelijk officieel 13 jaar lid van Quizlet!
    In andere woorden, als zesentwintigjarige ben ik nu de helft van mijn leven een Quizletter!

Omdat ik niet in woorden uit kan drukken wat een absurd verschil dat is, laat ik de beelden voor zich spreken.
    Baby-Lieke

Now-Lieke [incl. partner]

Omdat het thema van de afgelopen weken 'throwback' was, vind ik dat dit een prachtig moment is om even een throwback naar de afgelopen DERTIEN JAAR (still not over it) op Q. Gooi vooral je eigen stats, herinneringen en shout-outs in dit topic *O*

Hall of fame
    My audacious ass post gewoon deze foto's zonder toestemming, want ik kan niet iedereen persoonlijk berichten. Maar! Vind je het niet fijn om je eigen hoofd op Q terug te zien, laat het mij weten, dan haal ik de foto weg <3

De good old Efteling meeting

Bowlen met de Qrew van 2017!
    Incl. onze beroemde Rutger, die helaas niet op deze foto staat.

De Utrecht meeting voor de Harry Potter exhibition

Cringe? Wat is cringe?
    Stats
    Ook wel bekend onder de namen: Laconiek, Trees, Frey_ en Zoya
    Tijd online: 61 dagen en 20 uur
    Moderator: 11-09-2016 tot 01-10-2017
    Aantal quizen: 8 (putting the ol' name Quizlet to shame sorry)
    Ingevulde quizen: 261
    Aantal stories begonnen: 82~
    Aantal stories afgemaakt: 2 HAHA
    Fanfictions: o.a. The Lord of the Rings, Harry Potter, Twilight, Wolverine, The Hobbit, Divergent, The Walking Dead & for some reason, Twenty One Pilots.
    Grootste story: Carry You Home • TLotR
    Met bijna 60.000 woorden en een runtijd van 1,5 jaar (12 januari 2013 tot 18 november 2014). Tevens mijn allereerste story en de hele reden dat ik op Q terecht ben gekomen. Ik heb de story weer geactiveerd voor de gelegenheid :')

Wist je dat?
    - Het ALLEREERSTE Lucht je Hart-topic uit 10 feb 2012 komt? Shout-out naar de all lang offline Exarchopoulos, want de LJH topics zijn toch het hart van Q geworden en gebleven <3

- Je vroeger niet alleen een uitgebreide motivatiebrief moest schrijven als je moderator wilde worden, maar dat je ook echt examen moest doen? Mijn oude examen staat nog in mijn Drive hah! Ik heb mijn huidige baan gekregen met minder moeite dan ik moest doen om mod te worden :')

- Ik destijds op Q uit de kast ben gekomen met mijn niet-zo-subtiele lijstje: Vijf redenen om op vrouwen te vallen". Ik breng graag uw aandacht naar nummer 2: 'De lippen van vrouwen zijn veel zachter', en informeer u hierbij graag dat ik nog nooit een meisje had gezoend en dat ik geen idee had waar ik het over had (krul) Plus een shout out naar nummer 5: 'Je hebt geen last van traag zaad'.

- We vroeger dit soort anniversary topics altijd openden met zes pixelige plaatjes van verschillende taarten? Als je helemaal tot hier hebt gelezen, drop je coolste, hipste, nerdieste taart in de comments!

Spotlight
    Lijstje: "Acht redenen om niet op Quizlet te komen!" uit 2015
    1. Kleffe mensen
    2. 1 April grappen (geloof me, Justin Bieber op je achtergrond voor een paar dagen en je bent volledig getraumatiseerd)
    2. Stalkers
    4. Meetings (nog een kans voor je stalkers om je te ontmoeten)
    5. Slechte humor
    6. Nominaties (tenzij je als meeting-slet van het jaar benoemd wil worden)
    7. Fangirls
    8. Verslavingsopwekkend 3de graads

Cringe bestaat niet 2.0:
    Froukje KIJK ik heb onze super coole, matching Tom Riddle / Lord Voldemort Starbucks bestellingen gevonden :') Dit was natuurlijk geïnspireerd door de matching usernames, die helemaal HIP waren in die tijd (fish)

|| Thou wouldst rejoice for those that live, because the live to die. ||

Ik ging al goed op alleen de topictitel (nostalgie ten top) dus imagine mijn toenemende vreugde als ik verder scroll en al die leuke foto's zie (blush)

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Ik zie net dat de opmaak echt <<< is op de mobiele versie sorry jongens :')

|| Thou wouldst rejoice for those that live, because the live to die. ||

Hellfire schreef:

Cringe bestaat niet 2.0:
    Froukje KIJK ik heb onze super coole, matching Tom Riddle / Lord Voldemort Starbucks bestellingen gevonden :') Dit was natuurlijk geïnspireerd door de matching usernames, die helemaal HIP waren in die tijd (fish)

KIJK DIE JONGE KOPPIES OMG

Leodh schreef:
    (...)

KIJK DIE JONGE KOPPIES OMG

Awwww u still have the baby face.

En holy shit, mijn stats zijn een stuk minder spectaculair ondanks ongeveer dezelfde runtime. Damn, wat een nostalgie

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ik sluit aan!

Stats
    Ook wel bekend onder de namen: Maaaartje, ProngsPotter, Gilderoy (1/4) en Offergave
    Tijd online: 66 dagen, 10 uur, 44 minuten, 9 seconden
    Moderator: 11-09-2016 tot heden
    Aantal quizen: 13 (to stay on theme for your jubileum)
    Ingevulde quizen: 568
    Aantal stories begonnen: 17
    Aantal stories afgemaakt: 4, exclusief de Happy Pots die ik gemaakt heb voor andere users
    Fanfictions: o.a. The Hobbit, The Hunger Games, Belle en het Beest, & for some reason called Truth or Dare, het kinderboek Mijn Lopende Pantoffels
    Grootste story: Fearful Silence || De Hongerspelen
    Met 87K woorden en een runtijd van 9 jaar (24 juni 2016 tot de laatste update die ik per ongeluk terugvond na te denken dat ik het einde kwijt was, 17 sept 2025).

Omg Lieke, wat een cutiepatoooootie was je! Die babywangetjes I can't (blush)
    Proficiat met je 13 jarig jubileum *O* op naar veeeeeeeeeel meer jaren!

[ bericht aangepast op 21 jan 2026 - 13:21 ]

lychee is love, lychee is life

- Per abuis zou ik het bijna vergeten nog maar: van hárte gefeliciteerd met dit fantastische jubileum; dat er nog vele mooie jaren mogen volgen *O*

- En omg, je hebt je moderatorexamen nog?? Wilde dat ik de tegenwoordigheid van geest had gehad om het ergens op te slaan. Ben heel benieuwd wat baby-froukje-modje-wannabe allemaal ingevuld had hahahahaha.
    shareyouranswerswithmeimdyingpls

- DAT LIJSTJE. Lieke, iconisch, zoals altijd. Geen last van traag zaad: fantastisch, iconisch, perfect. 10/10.

-

- En een goeie spotlight, kaart terechte punten aan. Geen idee waarom ik hier nog rondloop eigenlijk. Of wel, misschien ben ik die stalker gewoon want ik heb je net persoonlijk zitten appen over de kat op mijn schoot en kreeg een heuse irl foto terug (wbw) Gelukkig betaal ik daar netjes voor met een drietal eigen foto's uut den ouwe doos

[ bericht aangepast op 21 jan 2026 - 13:24 ]

Okay fine, here we go too then

Stats
    Ook wel bekend onder de namen: SorrowPayne, Yoru, Raisei (idk, Deceiver en GhostCider misschien, maar ik was toen niet zo actief tbh)
    Tijd online: 76 dagen, 6 uur, 25 minuten, 55 seconden
    Moderator: *Huilt in hoekje*
    Aantal quizen: Actief nog 2, totaal 7
    Ingevulde quizen: 1718
    Aantal stories begonnen: ±39 excluding some random stories en co-writings van rpg stories en zo
    Aantal stories afgemaakt: 2, take it or leave it
    Fanfictions: o.a. Harry Potter, One Direction, Twilight, Percy Jackson en The Hunger Games
    Grootste story: Defender of the Crown || SOTY 2017
    Met 73K woorden en een run-time van 8 maanden. Fun fact! Ik heb de Proloog op 21 februari geactiveerd en de epiloog op 21 oktober 2017, which is kind of a funny coincidence.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Eerst en vooral: Proficiat met jouw Qubileum! Deze site zou oprecht niet hetzelfde zijn zonder jou Lieke!

En omg, de meetingfoto's. :') Dat waren wel echt gezellige tijdjes, maar ik was niet voorbereid op BabyJarne. Ik zit nu wel echt al een paar minuten met een big smile naar mijn computer te kijken en mijn collega's maken zich zorgen om mijn mentale toestand. Dus dankjewel voor de herinneringen. (:

We will not be quiet, Stonewall was a riot! #shiplychee

Gefeliciteerd! :Y) Ik ben mijn eigen dertienjarige jubileum vergeten o: Dus op 20 augustus 2026 maar het veertienjarig jubileum vieren. Ik doe even mee met de stats!

Ook wel bekend onder de namen: xxBambi (de eerste), xHoranx (want alles moest met een x), Voldymort, Hopps (and maaaaany more)
    Tijd online: 160 dagen, 42 minuten, 6 seconden (had ik geen leven of zo)
    Moderator: 8 april 2018 - 27 september 2018 (ik studeerde in Amerika toen ik mod werd, dus iedereen op Q wist het eerder dan ik vanwege het tijdsverschil lmao)
    Aantal quizen: 1 :'D
    Ingevulde quizen: 1395
    Aantal stories begonnen: 3? :')
    Aantal stories afgemaakt: 0? Tenzij je een short story voor een wedstrijd hier meetelt
    Fanfictions: o.a. One Direction, Harry Potter (maar dan in RPG-format)

Protect the people.

I look back at my mod time with disdain. Mijn medemods hebben mooi bijgedragen aan mijn sociaal trauma <3

Dit jaar is mijn 15e jubileum blijkbaar!

Ook wel bekend onder de namen: Ik denk Heavensbee en Tolkien?
    Tijd online: 97 dagen, 2 uur, 24 minuten, 44 seconden
    Moderator: 2014-05-24 tot 2015-10-13 toen ik halsoverkop ben gestopt omdat iemand me een freeloader noemde en ik achter mijn pc zat te huilen (: Fun fact, ik wilde altijd Beta worden maar dat lukte me nooit en toen deed ik mee for shits and giggles met het mod-examen en was ik plots de jongste mod ooit (geen idee of dat een feit was, maar dat maakte ik mezelf toen wel wijs)
    Aantal quizen: 0 (maar ik heb ook superveel van mijn oude creaties verwijderd toen ik vijftien was en alles cringe vond - ik denk dat ik ooit wel een quiz of twee gemaakt heb)
    Ingevulde quizen: 178
    Aantal stories begonnen: Minstens 12
    Aantal stories afgemaakt: 2 slechte PJO fanfics (die elkaar opvolgden, dus eigenlijk tel ik die niet mee) en 1 THG fanfic waar ik toch best trots op was
    Fanfictions: Marauders, Percy Jackson, One Direction
    Grootste story: Windstil - 150k voor SOTY 2024 - die ik volgende maand naar uitgeverijen hoop te sturen ^^

[ bericht aangepast op 21 jan 2026 - 14:35 ]

help

Congrats! Dertien jaar alweer!🎉🎊✨️ Ik zou zeggen op naar nog vele meer! ^^

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

(nerd)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Maar even, wat een ge-wel-dig topic! Heerlijk echt *O*

En omg de Utrecht meeting! We waren toen echt met wat.....25-30 mensen? Zoiets? Was echt een gigantische groep, zo leuk!
    De foto die je daar bij hebt gezet features a very young me! Ik ben de selfie-maakster daarvan; locatie roltrap in de hema :Y)

6. Nominaties (tenzij je als meeting-slet van het jaar benoemd wil worden) -> Ik vind echt dat we weer nominaties moeten doen, hahaha zo nostalgisch! Was helemaal vergeten dat dat ook een ding was joh!

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.