Terug van weggeweest!
De laatste dagen van 2025 naderen met rasse schreden en zodoende is het wel weer eens tijd om een oude Q-traditie op te graven: de eindejaarsberichtjes
. Dit is naar het idee van Nonnatus in 2013 (!), een speciaal topic waarin je de kans hebt om je lieve online vrienden te laten weten hoe ontzettend blij je bent dat ze bestaan. Het is een topic dat draait om het delen van liefde, dankbaarheid, positiviteit en hoop voor de toekomst.
Waar ben jij dankbaar voor na het afgelopen jaar? Of beter nog: wíe ben jij dankbaar voor? Wie verdienen er allemaal knuffel gif-jes en sappy tekstjes zodat ze mogen weten hoe blij je met alleen al hun aanwezigheid en bestaan bent? Drop je eindejaarsberichtjes in dit topic en laat je mede Q'ers weten hoe fantastisch ze zijn. Houd je niet in: het woordlimiet van een forumpost staat mij niet helder bij, dus dit is je uitnodiging grenzen te verleggen en meer dan twintig man op te noemen: je mag hier iedereen bedanken!
Om zelf alvast af te trappen: een dikke bedankt naar iedereen die hier nog altijd rondspookt. Of je nu RPG-fanaat bent, of fanatiek meedoet aan forumspelletjes tegen de mods, een stille story-lezer of een fervent Qreator; ik ben ontzettend blij en dankbaar dat jullie er zijn. De site zou niet meer bestaan zonder jullie; jullie zíjn Qreaties. Wat ontzettend tof om jullie in jullie eigen vertrouwde hoekjes voorbij te mogen zien komen, om voor jullie te mogen werken aan nieuwe ontwikkelingen van de site en kleine initiatiefjes zoals dit topic. Ik ken jullie zeker niet allemaal, maar ik kan je garanderen dat je het licht bent in het leven van iemand om je heen en we genieten hier van je aanwezigheid. Dankjulliewel dat ik nog altijd jullie modje (--oké, admin. het wordt goed tijd voor die demotie, want ik kan nog steeds niet boemen in het tel-topic zo) mag zijn. Heel veel knuffels en liefde gewenst voor het aankomende jaar, ik hoop jullie allemaal weer veel online te mogen zien .
|
|
Three words, large enough to tip the world. I remember you.
.