• Na het gezellige succes van het eerste topic dat eind vorig jaar door Ion is gestart, breng ik ons gezamenlijke keukentafeltopic weer eens terug! Had inspiratie nodig voor de lijst met gerechten die ik voor mijn huisgenoten kan maken, lollolol (krul)

Dus hierbij, wat hebben jullie gegeten vanavond? Inspirerende foto's en recepten mogen bijgevoegd worden, maar hoeft niet; de toegankelijkeidsgraadmeter om in dit topic posten is LAAG :Y)

Eet smakelijk!

[ bericht aangepast op 29 sep 2025 - 12:26 ]

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Het plan voor vanavond is een variatie op m'n vriend's spinazie-pesto pasta. Normaal gezien is het diepvries spinazie (a la creme geloof ik) en een potje pesto, spekjes en parmezaanse kaas voor de topping. En spaghetti dus. Maaarrrrrr, we hebben nog een courgette liggen van het avondeten vrijdag die niet gebruikt is, dus variatie:
    Courgette-pesto pasta.

Spaghetti
    Courgette (op stukjes of geraspt, ur preference)
    Groene pesto
    Spekjes (of niet als je vegetarisch wil)
    Parmezaanse kaas voor topping

Idk hoe je het maakt, maar dat is het idee i.i.g.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Wij aten gisterenavond deze curry met kip! Ongeveer een half uurtje en hij staat op tafel (:

Even the smallest can change the course of the future

Wij aten gisteren boerenkool :Y)

Gisteren ben ik samen met mijn moeder en zusje sushi gaan eten, en vandaag eten ik en mijn man waarschijnlijk gewoon een avg'tje: aardappelpartjes, sperziebonen en een kipsnitchzel.

Gnocchi met kruidenkaassaus, kip, kastagnechampignons en kerstomaatjes ^^

help

Kipgyros, gebakken aardappel en pitabrood. We hadden nog wat restjes van zondag, yum. De tzatziki was ik gister alleen helaas vergeten in de koelkast te stoppen ):

Frietjes :Y)

Tell me about it, stud.

Gisteren Pizza van New York Pizza besteld. Mijn man had 4 kazen met extra pepperoni, ik had de nieuwe Scary Hot Pizza. Zou hem niet nog een keer nemen, Buldak saus hoort op noodles, niet op pizza.

Ik ga vanavond gevulde courgettes uit de oven eten (gevuld met bruine linzen, tomaat, paprika, ui en knoflook en de restanten courgette van het uithollen).

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Chili met rijst en guacamole :)

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Eehhhhhh. Nog niks. Strax als ik thuis ben; stevige tomatensoep, zelf gemaakt, met knoflook croutons :3

Ik HOU van dit topic! Vanavond at ik rijst met broccoli en een tomaatachtig sausje met sparerib vlees :Y)

someone out there feels better because you exist

Vegan spaghetti bolognese!

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Tomatensoepp

Broodje knak!

Dit topic maar eens in de gaten houden. Ben zo inspiratieloos met alleen voor mezelf koken

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."