• Hier eventjes mijn tweede verhaal promoten :) Voor als je interesse hebt, is hier de korte inhoud:

Tweede boek van de driedelige 'Druppels van'-reeks.

Alles is veranderd sinds het moment dat Nova werd voorgesteld als rechterhand van Anna. Ze is nu een lid van de organisatie BOPLUS. Een organisatie waar ze enkel walging voor voelt. Nova geraakt zichzelf stilaan kwijt maar tussen de muren van haar nieuwe leven is er plaats voor hoop en ... liefde.

Je mag dus altijd eens een kijkje nemen tussen mijn stories (H)
    Hier is de link naar mijn story https://qreaties.nl/stories/167013/druppels-van-eer/

[ bericht aangepast op 9 juli 2025 - 17:11 ]

Als iemand toevallig mij kan uitleggen hoe ik een foto erbij zet, dan kan ik mijn cover laten zien :) ik ben nogal redelijk nieuw hier. Thankyouuuu

Leuk! Je kunt een foto neerzetten door de afbeeldingslink tussen [ img] [/ img] te plaatsen (maar dan zonder spaties) (:

Every villain is a hero in his own mind.

Ringwraith schreef:
    Leuk! Je kunt een foto neerzetten door de afbeeldingslink tussen [ img] [/ img] te plaatsen (maar dan zonder spaties) (:

En een afbeeldingslink kan je weer verkrijgen via sites zoals Imgur :3

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Heel erg bedankt , dan ga ik dit snel eens proberen :) kijken als het me lukt haha

Ik ben btw ook een nieuwe story aan het schrijven. Ik kan alle hulp en feedback gebruiken :)

Hier is de link naar mijn story: https://qreaties.nl/stories/167706/drie/ (A)

& hier is de inleiding ervan (H)

In het fictieve dorp ‘Edenbrucht’ valt er niet veel te beleven. De straten worden er al jaren bewandeld door dezelfde generaties aan families en het evenement van het jaar is het dorpsfeest. De tweeling Rina en Scott hebben samen met hun vrienden Giovanni en Ellis hun eigen draai gegeven aan hun saaie dorp. Zij komen meermaals per week samen in hun zelfgebouwde boomhut en laten de tijd voorbij gaan door te drinken en te roken, te hangen en af en toe eens een weddenschap aan te gaan.
    Wanneer nieuweling Mai haar binnenkomst maakt in ‘Edenbrucht’ wordt de cyclus van het dorp verstoord. De tweeling krijgt beide interesse in Mai en een weddenschap wordt gevormd. Het spel start en de tieners zijn het spelbord. De winnaar wint Mai. Alles verloopt goed totdat het spelbord wordt omgedraaid.

Ik heb ook eindelijk geleerd hoe ik een foto in mijn bericht moet plaatsen dus heel erg bedankt voor de uitleg (flower)