• Hoii, ik heb nog zo'n 130 studenten nodig voor mijn korte survey voor mijn afstudeerscriptie Psychologie. Ik heb mijn hele sociale netwerk al opgebruikt dus ik hoop dat het hier lukt. Alle kleine beetjes helpen!

De doelgroep is WO en HBO studenten vanaf 18 jaar.
    Mijn onderzoek gaat over value awareness binnen je schoolleven, oftewel hoe bewust je je bent van je waarden.

https://rug.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_5d7hSM7ouEumwSO

[ bericht aangepast op 26 april 2025 - 1:32 ]

Sorry maar om dit nou op dit tijdstip te posten op deze website zonder enige (echte) context. Ik ga niet zomaar een random link aanklikken op het internet tegenwoordig, voor ik het weet heb ik een virus. Geen idee wie je bent, wat je opleiding is, waar je onderzoek over gaat, wie de doelgroep is. Geen introductie, nieuw account op deze site.

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

SPECS schreef:
    Sorry maar om dit nou op dit tijdstip te posten op deze website zonder enige (echte) context. Ik ga niet zomaar een random link aanklikken op het internet tegenwoordig, voor ik het weet heb ik een virus. Geen idee wie je bent, wat je opleiding is, waar je onderzoek over gaat, wie de doelgroep is. Geen introductie, nieuw account op deze site.

Heyy, ik snap je reactie! Ik heb wat context toegevoegd aan de post. Ik heb net een nieuw account aangemaakt speciaal om de survey te posten, ik kende deze website wel al omdat ik hier vroeger heel veel te vinden was!
    Ik heb momenteel een heel slecht slaapritme, dus vandaar het gekke tijdstip :)
    De link leidt naar een survey in Qualitrics, gekoppeld aan de Rijksuniversiteit Groningen!

Zo. 130 studenten is erg bedreven lord.

Honestly, ik denk dat je hier weinig reactie op gaat krijgen. Voor zover ik weet, werken de meesten atm. En WO en HBO is wel erg doelgericht.

Zoals SPECS zegt, in deze tijden (scammers uprising / virussen etc) vertrouw ik het ook niet. Maar als je het echt nodig hebt voor je studie, dan is het een veiligere optie om de vragenlijst in het topic te droppen en krijg je wellicht reactie.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Brooddf schreef:
    Hoii, ik heb nog zo'n 130 studenten nodig voor mijn korte survey voor mijn afstudeerscriptie Psychologie. Ik heb mijn hele sociale netwerk al opgebruikt dus ik hoop dat het hier lukt. Alle kleine beetjes helpen!

De doelgroep is WO en HBO studenten vanaf 18 jaar.
    Mijn onderzoek gaat over value awareness binnen je schoolleven, oftewel hoe bewust je je bent van je waarden.

https://rug.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_5d7hSM7ouEumwSO

Aah, een mede-RUG student! Helaas vrees ik inderdaad dat je op dit platform niet veel studenten gaat vinden. Ik heb zelf ook een onderzoek moeten doen voor mijn studie aan de RUG en ben toen op een zonnige dag de hele Zernike campus over gegaan om flyers uit te delen waar een qr-code stond met de link naar mijn vragenlijst. De meeste mensen vulden hem ter plekke in, dus kreeg zo enorm veel reacties!

In het centrum van Groningen is het allemaal iets minder centraal, maar je zou bij het Academiegebouw kunnen gaan staan of de UB. Vond het zelf heel spannend, dus een vriendin heeft me geholpen, maar dat is wel het meest effectief!

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain