• Bijna precies twee-en-een-half jaar na het laatste topic... vind ik het eigenlijk wel tijd voor een revival :Y)

[ bericht aangepast op 24 april 2025 - 11:31 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ik wil hem graag aftrappen! Niet alleen met de beginpost maar ook met een complimentje, want ik heb dit altijd al een leuk topic gevonden.

Er staat natuurlijk niemand boven mij, maar als er iemand een ongevraagd compliment verdient dan is het wel onze Qrew. Jullie hebben deze site draaiende gehouden door, hrm 'scuse my language, een shitstorm, niet wetende of er überhaupt nog veel animo zou blijven na de Grote Leegloop. Dankzij jullie inzet hebben wij - ik, de kans gehad om te reconnecten met oude vrienden en mijn liefde voor schrijven. Ik ben blij met jullie <3

Oww dit is echt zo'n wholesome topic! Ik was helemaal vergeten dat het bestond.

Ik spreek je niet echt meer Lieke, maar het moet toch wel zo'n tien jaar geleden zijn dat we elkaar door de Hobbitliefde leerde kennen en ik vind je een onwijs enthousiaste, lieve en knappe meid.

Every villain is a hero in his own mind.

Naaahw dit is lief (: Kan veel verschillende kanten op met een complimentje voor jou, Natas, gezien we elkaar inmiddels al 14(?) jaar kennen.

Maar ik ga er nu voor dat je mensen goed begrijpt (vandaar ook dat je personages vaak zo complex en "echt" zijn) en dat ik daardoor ook alles bij je kwijt kan. Dat vind ik echt megafijn 🥰

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Wat een geweldig topic!

Marjanne, liefde voor jouw wholesome zorgzaamheid en het delen van je persoonlijke reis met je burn-out, ook in de wens anderen daarmee te helpen. Respect voor hoe je het doet 💞

Dramatic

Loïs, jij hebt me zooo goed geholpen met mijn Golflengte-story (die ooit het daglicht gaat zien, maar nog niet nu haha). Je hebt me an sich een betere schrijfster gemaakt door me door het Save the cat-boek heen te loodsen en alles zo goed uit te leggen + je bent ook gewoon een heerlijk mens en ooit wil ik meeten (krul)

en @ Lieke: I'm not crying, u are

[ bericht aangepast op 24 april 2025 - 20:03 ]

Even the smallest can change the course of the future

BES! Ook jij verdiend een groot compliment! Je bent een onwijs leuke, gezellige vriendin (ook wij moeten echt ooit eens meeten hoor!). Iemand waar ik ontzettend goed mee kan praten en iemand die je een luisterend oor bied wanneer je dit nodig hebt en het ook tegen me zegt als het even niet klopt - of wanneer iets niet juist is. Je hebt me enorm veel geholpen met mijn schrijven, waar ik je super dankbaar voor ben én zal blijven! Je bent een fijn, vriendelijk en warm persoon 🤍

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Jen, wat een heerlijke energie heb jij <3 Ik kan zo genieten van hoe jij in een fractie van een seconde kan switchen van een beschermende moederbeer naar zo'n hyperactieve stuiterbal dat een zesjarige onder de indruk zou zijn. Je bent zo gul met je liefde en je enthousiasme dat het aanstekelijk werkt, en berichtjes van jou brengen altijd een grijns op mijn gezicht c:

[ bericht aangepast op 27 april 2025 - 15:50 ]

Lieke, ik ken je nog niet zo heel lang, maar het voelde meteen vertrouwd om met je te kletsen! Je hebt een enorm fijne warme energie om je heen hangen en bent iemand waar je zonder meer bij terecht kan om je hart eventjes te luchten 🤍 Ik vind het ook erg mooi dat je altijd je best doet om met iedereen mee te denken! Je bent een fijn persoon 🙏🏻

let the fears you have fall away

lustforlife schreef:
    Lieke, ik ken je nog niet zo heel lang, maar het voelde meteen vertrouwd om met je te kletsen! Je hebt een enorm fijne warme energie om je heen hangen en bent iemand waar je zonder meer bij terecht kan om je hart eventjes te luchten 🤍 Ik vind het ook erg mooi dat je altijd je best doet om met iedereen mee te denken! Je bent een fijn persoon 🙏🏻

Meid, je bent niet alleen lief, maar ook iemand met wie je echt een diep gesprek kunt voeren. Dat waardeer ik enorm. Je hebt een warme energie die mensen meteen op hun gemak stelt, en dat is echt een gave. Je stelt jezelf open en ik vind het fijn om met jou te praten. 🩷🌷

[ I will always love you ]

leuke profile foto. Echt het straal de Gyshba frencise trillogie uit. (nerd)

Let's drink Jasmin tea!

Wat een heerlijke username hahaha!

Protect the people.

Matts je bent nog steeds een geweldig lief persoontje!

Mirte, jij prachtmens!

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Jouw profielfoto en username laat zien dat jouw smaak in films erg goed is ^^

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik vind het mooi hoe open je bent in LJH (:

Protect the people.