• Hoi hoi,

Ik weet niet of andere mensen dit probleem ook ervaren, maar sinds vandaag is er bij mij wat mis met de editfunctie van berichten.

Wanneer ik bijvoorbeeld een witregel (zoals hierboven) wil toevoegen tijdens het editten van een al gepost bericht, wordt deze niet toegevoegd? Soms komen andere wijzigingen (zoals extra woorden of verbeteringen) ook niet door, maar ik vond de witregel het meest opvallend.

Kan hier misschien naar gekeken worden? 👀

[ bericht aangepast door een moderator op 13 jan 2025 - 22:50 ]

Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

Hee, wat goed dat je het meldt! Ik heb zonet even geprobeerd of hetzelfde probleem zich voordoet als ik aan jouw bericht probeer te sleutelen, maar daar lijkt het te werken. Hier volgt een tweede poging in een post van mijzelf ter test :)

[Edit 22.53, toegevoegd: witregel en deze regel tekst]
    [Edit 22.54, toegevoegd: deze regel tekst, witregel, x]

Edit 22.55: Hmm, ik lijk het probleem niet te hebben. Loop je er al langere tijd tegenaan of is het een recente ontwikkeling? En hebben anderen het ook?

[ bericht aangepast op 13 jan 2025 - 22:53 ]

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Test!

test test test!

Edit 2: seems fine to me?

[ bericht aangepast op 14 jan 2025 - 0:20 ]

You were born original, don't die as a copy.

Voor mij is het ook geen probleem.
    Of het moet iets zijn wat je misschien zelf hebt gedaan qua codes? Geen idee of zoiets het kan veroorzaken tho, maar als ik terugdenk in de Q history, is het vast weleens voorgekomen dat het ontregelde wanneer er een foute code was neergezet in een post.

Wat ik wel als probleem heb, is dat ik geen berichten (GB) kan aanpassen als ik eenmaal iets gepost heb bij iemand.

[ bericht aangepast op 14 jan 2025 - 0:28 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Viperian schreef:
    Voor mij is het ook geen probleem.
    Of het moet iets zijn wat je misschien zelf hebt gedaan qua codes? Geen idee of zoiets het kan veroorzaken tho, maar als ik terugdenk in de Q history, is het vast weleens voorgekomen dat het ontregelde wanneer er een foute code was neergezet in een post.

Wat ik wel als probleem heb, is dat ik geen berichten (GB) kan aanpassen als ik eenmaal iets gepost heb bij iemand.

Stomme vraag, maar heb je als je dat probeert al eens proberen naar beneden te scrollen? Als ik GB berichten probeer aan te passen, krijg ik eerst heel rare codes, maar als je naar beneden scrollt, kan je het wel aanpassen. Zie bvb screenshot beneden.

((mod edit: plaatje verwijderd wegens grootte + het is opgelost))

[ bericht aangepast door een moderator op 16 jan 2025 - 9:53 ]

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

@ KlaarMetDezeUse Well, het is erg verschillend. Soms dan heb ik het niet, en andere momenten (zoals in je foto's) kan ik het weer wel. Geen stomme vraag trouwens. Ik weet trouwens niet of het een verschil brengt tussen mobiel en pc / laptop.

[ bericht aangepast op 14 jan 2025 - 15:26 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

ProngsPotter schreef:
    Hee, wat goed dat je het meldt! Ik heb zonet even geprobeerd of hetzelfde probleem zich voordoet als ik aan jouw bericht probeer te sleutelen, maar daar lijkt het te werken. Hier volgt een tweede poging in een post van mijzelf ter test :)

[Edit 22.53, toegevoegd: witregel en deze regel tekst]
    [Edit 22.54, toegevoegd: deze regel tekst, witregel, x]

Edit 22.55: Hmm, ik lijk het probleem niet te hebben. Loop je er al langere tijd tegenaan of is het een recente ontwikkeling? En hebben anderen het ook?

Het lijkt nu weer oke te zijn? Gekke glitch misschien?
    Anyway, bedankt voor je reactie!

[ bericht aangepast op 14 jan 2025 - 18:07 ]

Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

KlaarMetDezeUse schreef:
    (...)

Als ik GB berichten probeer aan te passen, krijg ik eerst heel rare codes, maar als je naar beneden scrollt, kan je het wel aanpassen.

Opgelost