• Hoii, het lijkt me leuk om (nog) meer actieve praattopics in het actieve-topics-kopje te krijgen en ik ben nog steeds bezig om die 10.000 posts te krijgen zoals ik lang geleden heb gezegd dat ik Q sowieso niet de rug toekeer TOT IK DE 10.000 AANTIK en ik dacht, wat is er consequenter dan het consumeren van ons daag'lijks brood?
    Dus hierbij, wat hebben jullie gegeten vanavond? Inspirerende foto's en recepten mogen bijgevoegd worden, maar hoeft niet; de toegankelijkeidsgraadmeter om in dit topic posten is LAAG.

[ bericht aangepast op 11 dec 2024 - 4:21 ]

Tijd voor koffie.

Kabeljauw met pompoenpuree :Y)

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Hahaha, leuk onderwerp! Ik at zojuist gele curry met heel veel groenten en volkorenrijst. De groenten die erin zaten waren ui, knoflook, rode puntpaprika, wortel, prei, jonge velderwtjes en bloemkool. Eén groot feestmaal!

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

ik at noedels gewokt met groente en een sausje

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Hier kan ik nog recept-ideeën vandaan plukken ook 😂

Mijn toekomstig schoonzusje en ik aten schelpjespasta met spinazie en zalm, plus extra kaas :3

Dramatic

Renna schreef:
    Hier kan ik nog recept-ideeën vandaan plukken ook 😂

Mijn toekomstig schoonzusje en ik aten schelpjespasta met spinazie en zalm, plus extra kaas :3

oeh dat klinkt lekker! is de spinazie en zalm dan de saus?

[ heaven knows ]

ThestraI schreef:
    (...)
    oeh dat klinkt lekker! is de spinazie en zalm dan de saus?

Ja! Met een pakje Philadelphia erdoorheen voor extra romigheid en smaak (maar kunnen ook andere zuivelspread-achtige producten zijn!) ☺️

Dramatic

Wortelpuree met worst. :Y)

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Oh handig, ik ben veel te vaak inspiratieloos. XD

Wij aten rijst, broccoli, gerookte zalm en bosui.
    Mijn to go als ik snel wat op tafel wil hebben haha

Every villain is a hero in his own mind.

All inclusive buffet dus echt vanalles en dat gaat de aankomende dagen nog wel zo blijven ^^"

[ bericht aangepast op 10 dec 2024 - 22:16 ]

Do it scared, but do it anyway.

omggg i love this voor dinner inspo!
    ben echt opzoek naar nieuwe makkelijke maar lekkere receptjes.

Anyway, ik had vanavond een biefstukje, gebakken aardappeltjes en bospeen en doppertjes (blush)

[ bericht aangepast op 10 dec 2024 - 22:20 ]

love me until I love myself

Ik was gisteravond superlui, dus ik heb gehaktballetjes met pasta en curryketchupsaus gegeten. Mn vriend had de komkommer ingepikt voor zijn eten :C

Gisteravond had ik pommes duchesse met beef wellington (varkenshaas variant dan toch). Had m'n vriend zin in om te maken

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Wij gaan vandaag Kabeljauw met za'atar en parelcouscous eten. HelloFresh ✌🏻

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Cornflakes met suiker 50/50 melk/water (had niet genoeg melk meer in het pak zitten)

ik ben al even niet zo goed in voor mijzelf zorgen

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Vandaag ben ik gezonder bezig geweest dan gister en heb ik tandoori gemaakt! :Y) Kikkererwten ipv kip en dan paprika, wortel, zoete aardappel en spinazie.