Een echte 😱
Oké, eerst wat achtergrondinformatie. Ik studeer al een tijdje communicatie en ben momenteel in het vierde jaar aanbeland. Dit semester kregen we de opdracht om een maatschappelijk probleem te kiezen en daarvoor een campagne op te zetten--zo creatief, creatief, creatief mogelijk. En, tja, voor wie mij kennen komt dit niet als een verrassing, want dat liet ik me natuurlijk geen twee keer zeggen. Mijn groep en ik hebben ons boos gemaakt op de voorgestelde btw-verhoging op onder andere kinderboeken (#jeprobleemafkaderen #maar21%btwopalleboekenisgewoonstom). Voor onze campagne hebben we politieke acties ondernomen en zijn we eigen socials gaan opbouwen... en hebben we een compleet kinderboek geschreven. Kinderboekenschrijfster en auteur van het kinderboekenweekgeschenk van 2023 Sanne Rooseboom heeft zelfs met ons meegekeken naar dit project en geholpen met het finetunen van de laatste versie So without further ado, I would like to formally intoduce all of you to Mees en de Boeksmokkelaars. Flaptekst: Mees weet niet wat hem overkomt als hij op een morgen een heus boek op de mat vindt. Hij neemt het mee naar school om het aan zijn vrienden te laten zien en start binnen de kortste keren per ongeluk een geheime boekenclub. |
Het boek is een kleine honderd pagina's dik en geschikt voor kinderen vanaf negen jaar. We geven het uit in eigen beheer om de kosten zo laag mogelijk te houden, wat betekent dat één exemplaar inclusief verzending uitkomt op een nette €10,- Voor wie dat wel ziet zitten... psst, klik hier.
TL;DR: Froukje is een HEEL blij en hyper ei en wilde haar eerste echte boek ooit graag even delen. thank <3
[ bericht aangepast op 4 dec 2024 - 18:08 ]
Three words, large enough to tip the world. I remember you.