• Hello Q'ers.
    Okay, bear w/me for a sec here.

Ik had een soort van brainwave a couple days ago en ik bedacht me een soort verhaal-achtig concept in mijn hoofd. Wat Q wellicht wat meer bij elkaar brengt, i would like that at least. Het leek me leuk te delen met Q maar als er totaal geen ammo voor is, helemaal goed ook! Goed, het gaat zo (nogmaals, nog een concept dus moet het goed uitdenken! Enige ideeën zijn welkom):
          Het is een soort verhaal / spel dat gaat over een groep mensen (de Q'ers 🤓) die op op een mysterieuze manier in een (wellicht ondergrondse) doolhof zijn beland. Ik zat me te bedenken dat de groep is opgeroepen door een (onbekend persoon, maybe a la me? Think Game-master) om te concurreren in een competitie. Ze kunnen verschillende deuren tegen komen waarachter iets goeds of slecht (valstrik, schat, monster, etc) schuilt. En daar kunnen de Q’ers dan op stemmen welke deur ze kiezen e.d. (de meeste stemmen gelden ofcourse) Misschien totdat ze een exit vinden of voor altijd in de doolhof blijven. Ja, er vallen ook mensen af tot er één of weinig overblijven. Hoeft niet perse elke ronde.

Dit wordt vooral geschreven door mij. Ik twijfel of ik mensen hieraan mee laat schrijven (zou me wel leuk lijken, gezien ik weet dat er genoeg RP’ers hier op Q zitten die graag schrijven en lezen) omdat het wellicht een chaos wordt hierdoor in het topic. Enige gedachten hierover of interesse om mee te schrijven?
    Q zit vooral met lezers dus het leek me wel een leuk idee voor mensen toch bij elkaar te brengen (die niet veel hoeven te doen behalve het lezen en misschien reageren/stemmen if you like).

Nu vroeg ik me ook af: Zal ik de mensen allemaal in èèn groep gooien of ze op verschillende plekken in de doolhof zetten zodat ze elkaar ook tegen kunnen komen (met de vraag van is dit vriend of vijand)? En voor ik me helemaal erin gooi, is er überhaupt wel interesse in?

Yes, excuses voor de evt chaos van mijn gedachten lol.
    Stel gerust vragen als je iets niet begrijpt.
    – Lucca.

[ bericht aangepast op 17 nov 2024 - 21:54 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

I like this idea, and would definitely join!! Ben ook benieuwd naar hoe het uitgewerkte product uiteindelijk zal worden met degenen die meedoen. Lijkt me juist een goede mogelijkheid om een groepje mensen bij elkaar te brengen. (:

[ heaven knows ]

Ik zou ook mee doen!

love me until I love myself