• Er is tragisch nieuws voor de fans van 1D. Liam Payne van One Direction is sinds kort overleden. Hij is ook de eerste van de jongens. Het is erg tragisch, de meeste fans op aarde zijn er kapot van.



    Ik drop het hier even, omdat hier veel oude 1D fans zitten. Geen idee of de meeste hier het al op de hoogte zijn. Zo niet, hier is dan het tragische nieuws. R.I.P

    Ja pff bizar nieuws zeg. Had eigenlijk wel meer hype verwacht op Q, zo groot was het hier jaren geleden...


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    Ja pff bizar nieuws zeg. Had eigenlijk wel meer hype verwacht op Q, zo groot was het hier jaren geleden...


    Ja, helaas zijn de meeste 1D fans hier weg en zijn er maar een klein handje hier actief online.

    Ik ben nu niet bepaalt een 1D fan, maar desalniettemin is dit heel jammer nieuws. Schijnt ook weer een licht op de duistere zijde van showbizz waar heel veel taboe rond zit ondanks dit niet het eerste verhaal is waar het zo fout loopt.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Caverna schreef:
    Ja pff bizar nieuws zeg. Had eigenlijk wel meer hype verwacht op Q, zo groot was het hier jaren geleden...


    Ik had inderdaad ook meer hype verwacht.

    Letterlijk het eerste wat ik deed toen ik het nieuws zag, was naar Q gaan. Omdat ik op m'n mobiel zat, had ik geen zin om een heel topic aan te maken, dus heb ik even snel in het LJH-topic wat gedropt. Maar het bleef echt zo lang rustig?

    Ik ben wel echt geschokt. Als in: ik geloof het nog steeds niet.
    En het Instagram-algoritme schotelt me nu allemaal video's voor van weken, maanden, jaren geleden, van Liam die over zijn mentale gezondheid praat. Wat moet hij het zwaar gehad hebben zeg. Dat gun je niemand.

    Vind het ook wel heftig dat het zo snel online stond. Hoe heeft zijn familie het gehoord, of moeten zij er ook achter zijn gekomen via sociale media/het internet? En de andere jongens? :(


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Ik had inderdaad ook meer hype verwacht.

    Letterlijk het eerste wat ik deed toen ik het nieuws zag, was naar Q gaan. Omdat ik op m'n mobiel zat, had ik geen zin om een heel topic aan te maken, dus heb ik even snel in het LJH-topic wat gedropt. Maar het bleef echt zo lang rustig?

    Ik ben wel echt geschokt. Als in: ik geloof het nog steeds niet.
    En het Instagram-algoritme schotelt me nu allemaal video's voor van weken, maanden, jaren geleden, van Liam die over zijn mentale gezondheid praat. Wat moet hij het zwaar gehad hebben zeg. Dat gun je niemand.

    Vind het ook wel heftig dat het zo snel online stond. Hoe heeft zijn familie het gehoord, of moeten zij er ook achter zijn gekomen via sociale media/het internet? En de andere jongens? :(


    Er is wel meer hype op YouTube. Check de video clips van One direction en scrol naar de reacties. Een massa fans van overal in de wereld reageren op de dood van Liam Payne.

    Ik ben zelf geen 1D fan, maar ken wel wat nummers van hen en de boys zelf… Maar wat indd een vreselijk nieuws, zeker ook op die leeftijd. Ik las dat hij een zoontje heeft en een (ex?)vrouw. Verschrikkelijk, dat gun je gewoon niemand…
    Helaas hoor je het drugs-alcoholgebruik maar al te vaak, vooral achteraf.
    En dan vooral wat Derks schrijft, hoe hebben naasten het gehoord. Vreselijk als je zoiets te horen krijgt en dan al helemaal via internet…

    Vind het zo bizar dat hij nu gewoon weg is :( hij kreeg wel enorm veel haat de laatste tijd viel mij op maar ik kan het niet geloven!

    Toen ik het las op insta dacht ik. Ugh zieke grap. Toen opende ik nieuws en ontdekte ik dat het echt was...

    Vind het heel ziekelijk als ik dan lees dat de 911 gesprekken en foto's van de kamer zijn uitgelekt en dat er schijnbaar pers rond het huis van zijn familie is en hun lastig valt. Geef ze rust en ruimte!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Derks schreef:
    (...)

    Ik had inderdaad ook meer hype verwacht.

    Letterlijk het eerste wat ik deed toen ik het nieuws zag, was naar Q gaan. Omdat ik op m'n mobiel zat, had ik geen zin om een heel topic aan te maken, dus heb ik even snel in het LJH-topic wat gedropt. Maar het bleef echt zo lang rustig?

    Ik ben wel echt geschokt. Als in: ik geloof het nog steeds niet.
    En het Instagram-algoritme schotelt me nu allemaal video's voor van weken, maanden, jaren geleden, van Liam die over zijn mentale gezondheid praat. Wat moet hij het zwaar gehad hebben zeg. Dat gun je niemand.

    Vind het ook wel heftig dat het zo snel online stond. Hoe heeft zijn familie het gehoord, of moeten zij er ook achter zijn gekomen via sociale media/het internet? En de andere jongens? :(


    Ik vind dit dus zo apart, heb er echt niks van gehoord, gelezen of gezien afgelopen periode en nu zie je het ineens pas?

    Ik vond het wel ironisch hoe snel mensen de Diddy-theory over Beyoncé hierbij betrokken. "Harry Styles heeft haar niet bedankt en ze heeft Liam Payne verward met hem". Alles voor de clicks en views tegenwoordig...

    Ondanks dat ik geen fan meer ben (en ook question tegenwoordig of ik echt een fan was of een peer-pressured fan om erbij te horen), is het triest. Het gebeurt te vaak dat artiesten zo jong nog overlijden door drank, drugs of mental health (of een combinatie), en dat is gewoon niet goed.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen