• Hoe lang zou het geleden zijn dat een topic de naam Kaulitz droeg?:p

    Op Netflix is een documentaire uitgekomen over de tweelingbroertjes van Tokio Hotel. Voornamelijk over hun leven nu, maar toch met enkele flashbacks tussendoor.

    Ik moet zeggen dat het echt weer herinneringen oproept. (En laten we eerlijk zijn, waar was Q geweest zonder TH?)
    Aan de andere kant vind ik het wel echt cru om te zien hoe onbeschermd de jongens waren tegenover hun haters, fans en eigenlijk ook zichzelf.

    Hebben jullie de docu al gezien? En luisteren jullie ook nog af en toe hun (oude) muziek als guilty pleasure?


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Oeh klinkt interessant! Ik ga zeker eens kijken (:
    Ik luister niet meer actief naar hen, maar tijdens de karaoke-avond vorige week kon Monsoon niet ontbreken (krul)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik zit echt heel erg te twijfelen of ik het wil gaan kijken. Ik volg ze dan nog wel op insta, maar het Tokio Hotel hoofdstuk heb ik lang geleden al afgesloten. (cat)

    Ik ben al jaren niet meer met ze bezig, na ook inmiddels 15(?) jaar geleden hier op Q terecht gekomen te zijn voor de Tokio Hotel fan fics.

    Maar toch ben ik benieuwd! Ik heb geen Netflix, dus ik heb donderdag een kijkavondje met mijn zusje ingepland, die vroeger ook die hard fan was.


    Tell me about it, stud.