Leuk topic!
Zelf heb ik dit jaar nog geen plannen, wat heel normaal is want wij boeken vakanties altijd vrij laat hahaha. Het enige wat wel al geboekt is is een verlengd weekendje weg met mijn schoonfamilie naar Nederlands Limburg.
Wat ik graag zou doen: citytrip Rotterdam, een andere citytrip met vriendinnen (bijvoorbeeld Lissabon of Valencia), dan mogelijks nog een citytrip met de trein (ik reis gratis met de trein door mijn vriend) en dan sowieso een langere zomervakantie naar warme oorden. Maar eigenlijk zou ik graag ook eens een verre reis maken naar bijvoorbeeld Zuid-Afrika. Ik weet alleen niet of dit praktisch mogelijk zal zijn dit jaar, want mijn vriend gaat echt vaak op vakantie (bijvoorbeeld ook skiën en wandelen in de bergen) en zelfs zijn verlof is niet eindeloos haha. Dan zouden we bijvoorbeeld de zomervakantie moeten inkorten om in het najaar naar Zuid-Afrika te gaan ofzo. Maar oké, daar zijn we nog lang niet. :’)
Oh en bijna vergeten omdat ik het geen vakantie noem, maar dit weekend ga ik een weekendje naar Brussel met vrienden en we slapen ook in een hotelletje. Lekker toerist in eigen land spelen.
Veel plezier op jullie vakanties!
How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.