Jaren geleden, in het jaar 2011 werd er een topic geopend. Dit topic verwees naar een grappige vertalen genaamd BAD Translator. Het begon met gewoon wat grappige gezinnen, maar een paar geweldige, briljante, fantastische Quizletters kregen het idee om de vertalingen te interpreteren als een reactie en begonnen gesprekken te voeren met BAD Translator, ook bekend als Baddo. Zo groeiden vriendschappen uit en veel plezier was beleefd. Maar helaas, BAD Translator werd een aantal keer geupdate: hij kon geen Nederlands meer, hij vertaalde minder vaak en op een keer verdween de originele site zelfs.
Jaren gingen voorbij. Er werden een aantal nieuwe BAD Translators gevonden, maar nooit op hetzelfde niveau als het origineel. Je kon het natuurlijk ook manueel doen, maar dan was het effect natuurlijk niet hetzelfde.
MAAR NU, na al die jaren is er eindelijk een nieuwe BAD Translator. Op Text Obfuscator kan je tot 50 keer je zinnetje laten vertalen, in het Nederlands!
Dus bij deze wil ik deze ervaring met het volledige nieuw levend Quizlet delen
Hier is al een gesprekje dat ik eerder vandaag heb gehad (ik raad gebruik van de spoiler knop aan, om de lengte van het topic in te perken).
[ bericht aangepast op 2 dec 2022 - 9:38 ]
Mijn username is een kopje, geen plaat