Krullie schreef:
(...)
Dat dat programma bestond en wat het inhield heb ik op de een of andere manier totaal niet meegekregen. Maar nu ben ik fan Ik denk ook wel dat ze professioneler zijn geworden, als ik filmpjes /liedjes van de Kwis terug kijk. Of kijken jullie hier anders naar?
Net niet op die avond tv kijken misschien? Ik kwam het ook maar tijdens zappen vroeger ergens tegen, als ik me dat nog goed herinner. En het was minder in het nieuws etc dan Even Tot Hier volgens mij, dus het is niet gek dat je het gemist hebt.
Ik weet niet of ze nu meer geld hebben voor de productie? Want ik ben het er wel mee eens met dat het er nu professioneler uit ziet, maar dit komt bij mij met name door de set-up. Ik merk het verschil minder bij de nummers zelf.
De Spook Van De Operatiezaal nummers zijn ook een van mijn favorieten van Even Tot Hier, maar met Phantom en met name Elisabeth melodieën, kan het moeilijk anders voor mij.
Ik vond sommige andere musicalnummers, zoals het eerste nummer van de Disney aflevering, dan ook tof.
En ik kan niet kiezen, dus hier komen een aantal/ veel te veel van mijn anderen favorieten:
- Vaccin - Erg leuk gedaan met de groep van het eerste seizoen.
- Toeslagenaffaire & 10000 luchtkastelen
- We Gaan Naar De Haaien - Wat een dedicatie was hierbij!
- Kapper Knip Me Dan - Al de puns zijn geweldig.
- Wetenschap
Van de Kwis zijn Fyra, Samen Op De Scooter en We Staan Stil denk ik mijn top drie. Maar paardenvlees is zeker ook een goede!
If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn