Nu ben ik er echt klaar mee! Ik heb verder geen haat aan alle vwo'ers, maar heb deze titel wel gebruikt puur om aandacht te trekken. Ook om te vertellen waarom ik een hekel heb aan bepaalde vwo'ers.
Mij probleem met vwo is dat de meeste echt high class gedragen en narcistisch trekken vertonen. Ze hebben de mindset van: "Tja, als je geen vwo doet dan ben je dom, kan je niks, je bent minder en je hebt niet hard je best gedaan"
Ik wil niet generaliseren, want ik ben wel een paar vwo'ers tegen gekomen die teminste vriendelijk waren en sympathie kunnen vertonen. Maar een groot deel waren helaas voor mijn ogen erg arrogant, achterbaks en echt nare mensen.
Ik kan wel paar voorbeelden noemen:
Bijna altijd heb heb ik heel veel rotte appels van het vwo tegen gekomen die mij het gevoel geeft dat ik als vmbo'er niet te doe ben. Geen toekomst heb en toch waardeloos, dom en lui ben en helemaal niks kan. En niks kan bereiken in het leven volgens de meeste vwo'ers die ik tegen ben gekomen. Ben zelf een man tegen gekomen die vwo deed maar heeft totaal geen interesse in mij, puur omdat ik vmbo en dat ik zogenaamd fake aardig ben.
Dat er een paar vmbo'ers zijn die asociale, agressieve en gemene gedrag vertonen naar andere betekent niet dat ik en de rest van het vmbo ook zo zijn. Ik ben waarschijnlijk ook niet de enige die daarmee te maken hebt .
[ bericht aangepast op 10 juni 2021 - 11:41 ]
Nobody dat it's easy