Hai.
Daar was ik weer. Ik vroeg me af of er hier (nog) mensen zijn die het leuk vinden om af en toe een kaartje op en neer te sturen.
Ik ben zo ontzettend gek op het ontvangen en sturen van leuke kaartjes! En vind het zo ontzettend jammer dat dat 'tegenwoordig' bijna niet meer gedaan wordt.. Mijn penvriendschappen zijn of doodgebloed, of overgegaan naar de mail.. Mijn "gewone" vrienden sturen nooit kaartjes & van mijn familie (wonen vooral in andere landen), krijg ik eigenlijk enkel nog een kaartje rond mijn verjaardag en Kerst (en heeeeeeeel af en toe plots zomaar).
Dus ik mis het een beetje. Ik mis het verrassingseffect van plotseling een kaartje in de bus, het persoonlijke van het handgeschreven en zelf-uit-gezochte-kaartje, het lieve gebaar van de moeite die erachter zit en het feit dat je bij een kaartje vaak écht nadenkt wat je erop zet omdat er niet zoveel ruimte is..
Nu ontvang ik nog altijd wel wat kaartjes van willekeurige mensen uit de wereld, omdat ik mee doe aan Postcrossing, maar dit duurt vaak wéken en tsja.. Is anders.
Het gemis is nu extra sterk denk ik, omdat volgende week mijn verjaardag is en ik mij plots besef dat mijn brievenbus dit jaar waarschijnlijk niet zo vol zou liggen.. (erg he, maar ik vind de kaartjes het leukste aan mijn verjaardag!)
Dus.
Kort gevraagd: Zijn er mensen die het leuk vinden af en toe een kaartje te sturen en ontvangen? Het hoeft echt niet wekelijks, maar gewoon af en toe is al leuk.
Ok. Doei!
Edit: Ik besef me nu dat ik er niet bij heb gezet dat ik in Duitsland woon. Sorry.
[ bericht aangepast op 9 nov 2020 - 13:06 ]
You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.