Ik heb dus een haat ontwikkeld voor dat woord. Bij elk verhaal lees ik dat woord. Ik heb dan egt iets van; 'Is het lelijk,fso?' Want ik vind 'mooi' zo een woord dat je bij alles zegt.
Wat vinden jullie?
-
27 nov 2008 - 22:1727 nov 2008 - 22:1827 nov 2008 - 22:19
Sem snapt het niet.
Wel, ik vind dat 'mooi' zo een woord is dat je bij alles gebruikt en ook iets dat je zegt als je liegt. En dus drm heb ik een hekel aan dat woord.27 nov 2008 - 22:20ik snapst niet :') je haat het woord mooi omdat iedereen het zomaar zonder betekenis zegt??
begrijp ik het goed ?? x'DThe awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.
27 nov 2008 - 22:20Ahzo.
Ik vind het maar een droog woord.I live for the applause, you will die for it.
27 nov 2008 - 22:21ik snapst niet :') je haat het woord mooi omdat iedereen het zomaar zonder betekenis zegt??
begrijp ik het goed ?? x'D
Gwn omdat het bij elk compliment gebruikt word27 nov 2008 - 22:22(...)
Gwn omdat het bij elk compliment gebruikt word
ooow jah okej ik begrijp wat ej bedoelt:)The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.
27 nov 2008 - 22:23k heb het aangepast da 'mooi'
Maar Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor.<3
Ik zal vanaf nu proberen nooit meer het woord mooi
te schrijven bij een vn je sa'sI need you like a heart needs a beat
27 nov 2008 - 22:25k heb het aangepast da 'mooi'
Maar Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor.<3
Ik zal vanaf nu proberen nooit meer het woord mooi
te schrijven bij een vn je sa's
Danke sgat *klapt in handen*27 nov 2008 - 22:26Jep eigenlijk wel dom, zo verliest het zijn waarde
Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!
28 nov 2008 - 16:24In verhalen vind ik het belangrijk - als je situaties wil beschrijven waar vaak hetzelfde woord in voorkomt - dat je synoniemen gebruikt, bijv. Teder, zacht, voorzichtig en niet al te veel hamert op 1 woord. Dat geeft weinig nuances in je verhaal en ook de lezers kunnen het saai vinden dus je hebt gelijk vind ik.
No growth of the heart is ever a waste
28 nov 2008 - 16:25Jep eigenlijk wel dom, zo verliest het zijn waarde
Idd waar, maar das bij meerdere woorden zo. Het wordt dan uiteindelijk een cliche dat nergens meer goed voor is.No growth of the heart is ever a waste
28 nov 2008 - 16:26Als iemand het mooi vind, vind ie het gewoon mooi punt. Dus álles. niet precies 1 ding.
Djéés moeten mensen nou overal commentaar op hebben?28 nov 2008 - 16:34Als iemand het mooi vind, vind ie het gewoon mooi punt. Dus álles. niet precies 1 ding.
Djéés moeten mensen nou overal commentaar op hebben?
Jaa, ik heb er commentaar op. Er zijn synoniemen om te omschrijving dat je een verhaal mooi vind. But doordat iedereen dat woord bij alles gebruikt weet ik niet meer goed in welke waarde ze dat bedoelen.28 nov 2008 - 16:5428 nov 2008 - 17:37(...)
Jaa, ik heb er commentaar op. Er zijn synoniemen om te omschrijving dat je een verhaal mooi vind. But doordat iedereen dat woord bij alles gebruikt weet ik niet meer goed in welke waarde ze dat bedoelen.
True. Een overused term verliest z'n kracht.No growth of the heart is ever a waste