Delahaye schreef:
Ik heb ooit zo'n boekje gekocht, maar dit was in een lokale zaak. Je kan misschien wel de kantoorartikel winkels in je stad afgaan? Daar zal er vast wel één tussen zitten die dit heeft.
Mocht dit niet lukken, kun je eventueel ook kijken naar Leuchtturm? Die heeft niet één helft blanco, één helft lijnen, maar stippen. Dan kun je op de stippen zelf makkelijk je lijnen tekenen en ik weet niet precies waar je de blanco voor nodig hebt, maar als de stippen niet in de weg zitten, kan het misschien wel handig zijn. Eén van mijn docenten zweert in ieder geval bij dit merk als veldboekje, waarin je zowel aantekeningen als tekeningen moet maken.
Ben ik al geweest
niet kunnen vinden wat ik zocht. En ik heb al notitieboekjes met stippen, maar dat vind ik niet fijn 🙈
Revan schreef:
(...)
Je kunt ze ook blanco en met lijntjes krijgen! Maar inderdaad niet één kant blanco, één kant lijntjes.
sad. Dat zou zo ideaal zijn als 'dagboek' met aan de ene kant een foto en aan de andere kant tekst/een gedichtje.
Ristridin schreef:
Ja ik ken dit soort boekjes inderdaad, ik wilde er ook ooit een, maar nooit echt een goede kunnen vinden. ): Misschien kan je een grote teken of schrijfwinkel proberen?
Nooo
dus dan is dit wellicht een onmogelijke zoektocht? Ben hier al langs de kantoor- en hobbywinkels gegaan, maar tot nu toe geen succes.
Lancome schreef:
ik weet dat ze helemaal blanco in ieder geval wel bij de Hema hebben. Van leuchtturm heb ik wel eens agenda's gezien waarvan de linkerpagina agenda was en de recht lijntjes, dus wellicht hebben ze ook notitieboekjes.
Ja, maar bij de HEMA's hier heb ik ze alleen zien liggen op A4-formaat (te groot) of met een soort Barbievoorkant en dat heb ik liever niet 😅 Oeh, dan ga ik toch even online voor Leuchtturm kijken of ik iets kan vinden.
Hierophant schreef:
Misschien eens bij de action proberen? Soms hebben ze, verbazingwekkend genoeg, ook weleens dingen liggen die je juist net nodig had of handig zijn om te hebben.
Ik uhm kom iets te vaak bij de Action, oeps... (4x in de week is geen uitzondering) maar kan daar alleen met lijntjes vinden
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly