Zoals jullie misschien gemerkt hebben, is het bèta-team de afgelopen jaren geslonken tot één persoon. We kunnen uiteraard niet alles wat achter de schermen gebeurd is schetsen omwille van Quizlets privacyregels, maar het komt er ongeveer op neer dat heel het bèta-team wilde stoppen. Mezelf inclusief. We hebben maandenlange discussies gevoerd over de toekomst van ons team, maar zijn daar niet veel wijzer uit geworden. Vandaar wil ik aan jullie vragen hoe jullie tegenover de functie staan. Willen jullie graag nieuwe verkiezingen of zien jullie de functie liever verdwijnen? We vragen dit omdat de huidige trend uiteraard niet doorgezet kan worden, maar ook omdat we er zelf niet aan uit geraken.
Het probleem - voor mij, voor ons - met verkiezingen ligt in het feit dat ik alleen ben als bèta. Ik ben dan wel getraind, maar ik ben niet perfect. Bovendien wil ik zelf ook graag stoppen, maar ik doe dat liever niet direct omdat ik niet zomaar wil dat de functie verdwijnt zonder jullie input. Een ander probleem is dat er nog heel wat openstaande aanvragen zijn die ik heel moeilijk alleen kan verwerken, en verkiezingen zouden het er (zeker op korte termijn) niet gemakkelijker op maken. Uiteraard kunnen de moderators helpen met verkiezingen, maar dat gaat dan meer over de algehele geschiktheid van de potentiële kandidaten dan het niveau van de verbeteringen. We zijn op dit moment nog mogelijke scenario's aan het uitwerken voor mochten er - en dat is dus niet zeker - nieuwe verkiezingen komen.
Het probleem met het verdwijnen van de functie is dat we niet willen dat de users opeens niemand meer hebben om hun teksten naartoe te sturen. Deze functie is er om jullie te helpen, niet om ons blij te maken - we willen niet dat jullie nog een bèta-functie willen en dat we dat niet kunnen aanbieden.
Dit topic is er om jullie mening te vragen en om een (korte) uitleg te bieden over onze situatie. We zouden jullie mening zeer op prijs stellen.
Veel liefs
Leah, in naam van het hele team
[ topic verplaatst door een moderator ]
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried