Oke, toch even zeuren hierover, want wat moet je anders :') Ik denk niet dat deze stelling er met slechte intenties is gekomen en ik neem het absoluut niemand kwalijk. Maar het voelt een beetje als zout in de wonden strooien. Er zijn als zoveel Quizletters die hebben aangehaald dat het niet meer zo actief is en daarom voelt het een beetje pijnlijk dat de Crew nu ook nog eens zo'n stelling post, alsof jullie je er ook bij hebben neergelegd dat de site maar gewoon inactief is en er niets aan te doen valt. En dat terwijl er nog vrij veel Quizletters zijn die proberen de fun er in te houden, met kleine en grote acties. Ik ben ook nog bijna iedere dag aanwezig op deze site, ik probeer actief te zijn op het forum en ik probeer om de tijd eens een column te schrijven.
Ik kan niet zeggen waarom, maar ik voel me eigenlijk echt boos over deze stelling, misschien zelfs aangevallen. Misschien kijk ik er gewoon te diep in, maar deze stelling geeft me een beetje het gevoel dat de Crew er zelf niet meer in gelooft - en dat kan toch niet waar zijn?
If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.