• hoi hoi allemaal.

heb vraagje. wie speelt sims 3? om nog preciezer te zijn, met paarden.
    heb altijd last dat hij na 10 minuten vanzelf afsluit en kan dus amper spelen. iemand idee hoe dit komt? of gebruiken jullie misschien speciale computers alleen voor de sims 3? vindt het echt vervelend en wil dus verschillende dingen downloaden voor de paarden enzo. kan iemand helpen??? (typing) (huil) (nerd)

Ik kan je helaas niet helpen.
    Ik speel geen Sims en heb er geen ervaringen mee.

Wellicht zou je de vraag eens kunnen sturen naar de maker van Sims.

Is het dat ie afsluit met reclame dat ie gratis is. Want het klinkt een beetje alsof je een proef iets hebt om te testen of de game wat is

Change is for weirdos ~ Niall Horan

De sims 3 staat er wel om bekend om een heel zwaar spel te zijn en zelfs hele goede computers hebben problemen met de sims 3 te kunnen draaien. Daarnaast gaan downloads het spel alleen nog maar meer vertragen, dus ik denk niet dat dat de bedoeling is. Heb je al veel downloads? Want daar kan de oorzaak dus liggen.
    Om zeker te zijn zou ik naar een sims forum gaan en het daar eens vragen. Zo heb je verschillende sims fora, een EA forum waar ze je speciaal helpen met problemen met de sims of je kan op Twitter de personen aanspreken die meewerken aan de sims.

Take me to wonderland

Op dit moment heb ik het spel niet meer, maar heb 't wel gehad en jaren gespeeld.. En eigenlijk nooit ergens last van gehad! Heb ook best wat dingetjes erbij gedownload, maar zoals ik zei; nooit problemen gehad met het spel.
    Heb je 't origineel? Of download?

You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

Ik kan je zelf niet helpen, speel namelijk voornamelijk the Sims 4. Maar ik zal even bij vrienden navragen of zij iets weten.

Credendo Vides