Hoi allen!
Het is een hele tijd geleden dat ik voor het laatst echt actief op Quizlet geschreven heb, maar het begint een beetje te kriebelen. Nu heb ik een idee voor een fanfictie / OP in mijn hoofd, maar ik was wel benieuwd of er een beetje animo voor is om het te lezen, hier op Q. Ik merk namelijk dat reacties me heel erg motiveren, maar anders schrijf ik het wellicht voor mezelf (zonder het hier te plaatsen).
Het idee is dat een meisje drie maanden op reis zou gaan met haar vriend, maar hij het drie dagen van tevoren uitmaakt. Ze gaat terug naar haar studentenhuis (die ze deelt met haar beste vriend), maar daar zit ineens Tom Holland (of een andere (niet-bestaande?) acteur) op de bank. Het blijkt dat hij wil 'onderduiken' om even uit de media te zijn en dat hij twee maanden in haar huis zou verblijven, omdat zij toch op reis was en hij haar huisgenoot via via via kent. Maar nu zit zij er dus bij.
Lijkt dit jullie wat, en zo ja, wie vinden jullie dan de meest interessante celebrity om daar te zijn? Ik vind Tom Holland een schatje, haha.
Groetjess
If you want the rainbow, you gotta put up with the rain