Ja ja daar ben ik weer met een zeurtopic...
Het gehele afgelopen jaar waren we opzoek naar haringen. Die krengen zijn stiekem behoorlijk duur en niemand regelde wat. Uiteindelijk waren er wat haringen geregeld en konden we op kamp.
Tijdens een gekkigheid op kamp besloot ik thuis winkels te gaan mailen. De vraag of ze ons wilden sponsoren. Dit vorig jaar bij de Ah gedaan en we hebben toen veel geld gekregen. Dit keer dacht ik dus aan haringen.
Dus vandaar kreeg ik een mailtje over iemand die geïnteresseerd was om ons te helpen. Dus ik knal dat in de app groep en begint het gezeur van 1 iemand. 'wat voor haringen' dus geef ik aan dat ik ijzeren met een haakje aan de achterkant heb aangegeven.
We hebben zowel grote als kleine tenten en gebruiken verschillende soorten haringen. Daarbij is het gratis. Daarnaast gaf ik aan, als je weet hoe het heet dan hoor ik het graag. Toen begon het gezeur en dat van 1 iemand.
Ja want we moeten specifieke haringen maar hoe ze heten of hoe te omschrijven kon hij niet. En hadden we er al niet genoeg.
Dit keer is het mij gelukt om mijn frustraties in te houden maar echt. Ik heb fucking gratis haringen geregeld..... Die dingen zijn en raken altijd kwijt en altijd heb je ze nodig en is het gezeik. En nu regel ik het gratis en kan er alleen maar gezeik komen.
Niet eens een tof dat je dit gedaan hebt of eraan gedacht hebt. Ugh
Change is for weirdos ~ Niall Horan