Ooooo oké dit vind ik echt leuk! Ik ben zelf een grote muziek fan dus ik zal er even een hele hoop plaatsen.
Wel enkel met artiest en titel als je dat niet erg vindt
Ik zet genres even bij elkaar maar ik ga het niet beperken tot één genre.
Oke eerst en vooral ben ik een groot Bowie fan, dus daar drop ik graag een aantal nummers van!
David Bowie:
- Life on Mars
- Young americans
- Modern love
- 1984
- Space Oddity
- Station to Station
- Moonage Daydream Arnold Corns versie (is een oudere versie van zijn bekende Moonage Daydream en die vind ik nóg beter)
- Rock n roll suicide (kijk hiervan op youtube de live versie van Ziggy Stardust 1973 laatste optreden! Beter dan de studioversie)
(heel beperkt, eigenlijk is alles van Bowie zeker de moeite waard dus als je het goed vindt moet je maar even in mijn gb kruipen en dan recommend ik verder!)
Ik neem aan dat je Queen Bohemian Rhapsody wel al kent. Ik vind 'March of the black queen' van Queen ook echt een hele goeie. Die is minder bekend bij the general public terwijl hij net zo goed is!
Verder nog qua 'oude muziek' van 70s/80s: Eric Clapton - Layla ; Scorpions - Winds of change ; Billy Joel - We didnt start the fire ; Don Mclean - Vincent
Oude boygroups: Backstreet Boys en Nsync. (Alles is goed oké HAHA) Maar specifiek natuurlijk Everbody en Show me the meaning of being lonely van BsB en Nsync Bye Bye Bye en Its gonna be me
Andere boygroup jaren nillies: Varsity Fanclub - Future love + Baby steps vind ik daarvan kei goede nummers. Ligt in de lijn van Nsync en BsB.
Als je into indie genre bent:
James Blake vind ik echt fantastisch. Nummers: vincent (pianocover van dat nummer van DonMclean) Retrograde en Life round here
En als kpop fan is het mijn plicht om hier toch ook even wat recommends van te gooien als je zin hebt in iets compleet nieuws! Zet zeker english subs op als je luistert!
EXO - Monster, Call me Baby, Tempo, Love shot, Power, Gravity ....
Baekhyun - UN Village
Lay - Namanana, Honey
Chen - Beautiful Goodbye
BTS - Idol, Fake Love
NCT - Highway to heaven, Regular
A to the Z