Ik kan een heel lang verhaal schrijven over hoe ik hier terecht ben gekomen en wat ik in mijn (bijna) 9 jaar durende aanwezigheid heb gedaan, maar ik denk dat ik het eigenlijk wat korter wil houden.
Quizlet heeft ontzettend veel voor mij betekend. Ik heb ontzettend veel creatieve dingen kunnen maken mede dankzij de motiverende en lieve reacties die velen hebben gegeven. Maar het allerbelangrijkste wat Quizlet mij heeft gegeven zijn een paar geweldige vrienden. Zonder Q had ik ze waarschijnlijk nooit leren kennen dus daar ben ik deze plek echt heel erg dankbaar voor. Maddie, Laura, Filiz - girls, I'm looking at you. <3
Aan iedereen waarmee ik ooit gecommuniceerd heb via pb, gb, het forum of in creaties; het was me een eer. ^^
Ik ga deze plek ontzettend missen! Wie weet kom ik ooit nog wel een keer terug, maar voor nu blijf ik enkel nog even aanwezig om mijn creaties op te slaan en daarna zal ik waarschijnlijk mijn account inactiveren. Mocht je toch om de een of andere reden met me in contact willen blijven, stuur me dan even een pb, dan kan ik je mijn insta of whatsapp geven. ^^