Dusssss zoals de meesten waarschijnlijk wel gezien hebben is de paaseitjes zoek actie weer begonnen. Ik kon er geen topic over vinden, maar zijn er dit jaar weer mensen die meezoeken?
Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.
Ik ben, ondanks dat ik ze in het begin best irritant vond, toch maar gaan zoeken.
Heb er nu iets meer dan 60 gevonden (weet het precieze aantal niet meer ('; )
"Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO
^ om te checken hoeveel je er hebt. Ik heb er nu 69 en dat is wel een verschil met de 118 van vorig jaar :'). Denk dat er dit jaar ook minder te vinden zijn ivm de nieuwe site
Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.
Ja ik zag het gisteren, maar kon niet geheel zoeken. Aangezien ik de hele dag weg was, maar misschien dat ik ze weer ga zoeken. Het is altijd wel leuk om die paaseieren te zoeken. ^^
Ik ben net elk tabje af gegaan op Q en heb er daarmee 20 weten te vinden haha
Maar ik ben lang niet zo fanatiek bezig als andere users op Q. Al blijft het wel een leuke actie
Nereida schreef:
Ja ik zag het gisteren, maar kon niet geheel zoeken. Aangezien ik de hele dag weg was, maar misschien dat ik ze weer ga zoeken. Het is altijd wel leuk om die paaseieren te zoeken. ^^
Update: Ik heb er nu dus weer 80 paaseieren gevonden.
Ik in ieder geval niet meer, hahah. Heb wel alles bijgehouden welk ei ik waar heb gevonden, heb er 65 gevonden, en vond dat al meer dan genoeg voor mijzelf haha.
"Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO