The list of games: 1. Rozenthee || Cersei Lannister |
The Final Season Dit is de officiële topic van het einde van Game Of Thrones. (Er zijn natuurlijk andere topics, maar die zijn helaas uitgestorven en ik vond dat deze laatste seizoen van Game Of Thrones wel een eigen eerbetoon kon krijgen). U bent van harte welkom. Hier in dit topic kunnen we met zijn allen fangirlen, huilen over de toekomstige doden, over de serie praten en natuurlijk SPOILERS. Een kleine waarschuwing voor iedereen. Als iemand de nieuwe aflevering heeft gezien en je wilt er over praten, graag in een spoiler zetten. Wanneer komt deze prachtige seizoen 8 uit? Nou vandaag in America dus (14 - 4 - 2019)!! (Ik neem aan dat veel van jullie dat al wel wisten. :p ) Maar goed, wij kunnen dat dus morgen kijken in Nederland en ik kan niet wachten! Dus wie wilt met mij mee fangirlen? ^^ Daarnaast even een vragenlijst: - Wie is jouw favoriete personage? - Wie wil jij graag dood zien? - Welke personages denk jij gaan het overleven en welke niet? - Wat is jouw favoriete scene van Game of Thrones? - Wat is jouw smerigste scene die je totaal niet wilt herbekijken van Game of Thrones? - Wie denk jij gaat op de troon zitten op het einde van Game of Thrones? Tot slot, is het misschien wel leuk om een klein spelletje te spelen. Ik geef 25 credits weg aan de persoon die het juist heeft aan het einde van Game Of Thrones, waarop de gekozen personage op de troon zit. (Aan de mensen die mee willen doen, moeten dan even melden in hun reactie's en die zet ik dan in een lijst + als iemand mee wilt doneren, mag dat ook altijd. Stuur dan wel een privé bericht.) Let's, have some fun! ^^ Winter is coming
|
[ bericht aangepast op 14 april 2019 - 18:23 ]
One Who Travels A Higher Path.