SPECS schreef:
(...)
Yessss, me excited :'D
Jaaa, ik zat er al een tijdje naar te kijken, maar ik vond het 'zonde geld', maar aan de andere kant kijk ik hier dus wel de hele dag naar zeg maar. Dus ik dacht, als het dan een beetje mooi en vrolijk uitziet is dat alleenmaar mooi meegenomen
Yes, scannen is heel handig! Ik scan nu soms wel 10 keer in 10 minuten als ik zie dat er grote veranderingen zijn. Het scheelt je zoveel vingerprikken, mijn vingers zijn weer veel mooier egaal in plaats van al die prik plekjes en hij meet ook als je niet scant! Je moet wel minstens elke 8 uur scannen, maar ik scan makkelijk 50 keer op een dag. Het resultaat is ook dat mijn bloedsuikers veel beter zijn nu en ik voel me zó veel beter. Echt ik lever deze sensoren nooit meer in :')
Het is alleen nogal triets dat de verzekering ze niet voor iedereen vergoed, want 1440 euro per jaar is ook niet echt bepaald betaalbaar voor iedereen.
Oei dat is wel vaak, maar dat zal wel nodig zijn. Ik geloof best dat dat heel erg veel scheelt op je vinger. Waarom medicijnen en dit soort spullen zo duur moeten zijn snap ik ook nooit. Zag net een stukje in het journaal over online medicijnen bestellen, dat het levensgevaarlijk is. daarna lieten ze facebook reacties erop zien.
Iemand gaf aan 780 voor 2 puffers voor astma, in spanje betaal je 7,50 euro per stuk. En maar gek vinden dat we online bestellen, maak die dingen dan eens goedkoper
Change is for weirdos ~ Niall Horan