en met een beetje vreugde bedoel ik a fucking lot, want Maddie (Yeosang), Laura (Ohorat) en ik hebben vanochtend kaartjes weten te scoren voor een kpopgroep waar we ontzettend graag naartoe wilden gaan (like - u can't even image, so bad). Voor de geïnteresseerden;
De kaartjes waren ook letterlijk meteen uitverkocht. En we mogen onszelf gelukkig prijzen want we hebben VIP kaartjes - which means early access & a high touch (dat is basically een moment waarop je ze even upclose mag gaan zien en een highfive of iets dergelijks mag geven en een korte woordwisseling kan hebben lol). THE EXCITEMENT IS REAL.
Ken je dat wanneer je iemand al ontzettend lang op je achtergronden hebt staan en je dan opeens beseft dat je hem in het echt gaat zien?! Like dat heb ik op dit moment met Choi San, een van de leden in de groep. Ja dat wilde ik gewoon even kwijt want het is nog steeds surrealistisch dat ik voor hem ga staan op 12 april. Send help.
Dus 12 april, D-DAY.
Get yourself some amazing friends who share the same love for something so you can hype together. <3
Dus. Hoe is het met jullie op deze zonnige maandag?
[ bericht aangepast op 25 feb 2019 - 13:54 ]